Παρασκευή, Ιουλίου 08, 2005

κοτοπουλάκι?

ρε din,
με ξέρεις, είμαι από την φύση μου απίστευτα στωικός(μέχρι μαλακίας) άνθρωπος.
Ωστόσο ρε φίλε θα γούσταρα τρελά να γινόταν ένας καλός τσαμπουκάς...(Διάβασα το σχόλιο σου και το θυμήθηκα...) Μια μανούρα, κάτι να ξεχαρμανιάσουμε και να ανάψουν τα αίματα λιγάκι...Και ασε τους άλλους, τους φλώρους τους ψευτοκουλτουριάρηδες να κοκκινίζουν απο ντροπή σαν ψευτοπαρθένες και να μας μιλάνε για "πολιτισμούς" και παπαριες μαρίτσα μου.Δεν ξέρω, μάλλον το απελπιστικά μακρύ αγγλικό καλοκαίρι έχει αρχίσει να μου την δίνει..
Θυμάσαι την ωραία την φάση στην Κομοτηνή?
-"Λοιπόν, κοτοπουλάκι?"

1 Comments:

Blogger averel said...

Επειδη το blog μου ανηκει σε ένα ποσοστό (τουλαχιστον 50%) απαιτω να σταματησουν οι προσωπικες αναφορες και οι ατακες που θυμίζουν διαφήμιση Amstel (ΘΥΜΑΣΑΙ???) . Αν εχεις να πεις καμια ιστορια με κοτοπουλα, μπουκιές και μπουνιές, βουτα το μυαλο σου στην λογοτεχνικη του κουλτουρα και μετεφερε μας ενα κρυο βραδυ στην Κομοτηνη. Ειναι απαιτηση...

8:29 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home