Κυριακή, Ιουλίου 17, 2005

Daisy Duke (Ωδή στην -χαμένη- παιδική μας αθωότητα)


Είδα προχθές στα προσεχώς του σινεμά τους Ντιούκς!!!Δεν ήξερα ότι γυρίστηκαν και σε ταινία!!!!
Μιλάμε για το απόλυτο must της παιδικο-εφηβικής μου ηλικίας. Και νομίζω των περισσότερων 25+.
[Άσε που και σχεδόν όλες μου οι φίλες (αν και δεν υπάρχει πραγματική φιλία μεταξύ ανδρών και γυναικών, αλλα γι’ αυτό το θέμα θα τα πούμε εκτενέστερα άλλη φορά...) ήταν ερωτευμένες με τον Μπό Ντιού.Τον ξανθό ντε!!!!]
Μιλάμε είχα τρελό κόλλημα. Και ο αδερφός μου το ίδιο. Θυμάμαι σε κάποια φάση που αρνούμαστε να μπούμε και να βγούμε απ’ το αμάξι (ένα παμπάλαιο Βόλβο 22 ετών-μαούνα σκέτη- που η φαντασία μας όμως είχε μετατρέψει τουλάχιστον σε General Lee) αν δεν ήταν εν κινήσει...Και φυσικά πάντα απ’ το παράθυρο...Περιττό να πώ ότι οι γονείς μας είχαν φρικάρει.
Πιο πολύ απ’ όλα όμως θυμάμαι την Νταίζυ Ντιούκ. Γκαρσόνα αν θυμάμαι καλά σε επαρχιακό μπαρ του αμερικάνικου Νότου.Ξαδερφή των παιδιών.Πάντα με αυτά τα φοβερά τζιν σορτσάκια, που όχι μόνο καθιέρωσε, αλλά μπορώ να πώ, ότι τα επέβαλλε ως την απόλυτη εφηβική φαντασίωση των 80ς.Πολλοί φίλοι μου έχουν εξομολογηθεί ότι με την Νταίζη έκαναν τις πρώτες –ατζαμείς- προσπάθειες τους να ανακαλύψουν (ανατομικά) τον –άγουρο ακόμα- ανδρισμό τους. Προεξέχοντως –προφανώς- της αφεντιάς μου...
Γενικά οι Ντιουκς είχαν τα πάντα που ήθελε ένα παιδικό μυαλό. Γρήγορα αμάξια, τρελά γκάζια, χαζοί μπάτσοι, μαγκιά, κλανιά και Κώλος φιλιστρίνι. Το λούνα πάρκ της παιδικής μας ηλικίας!
Αβερελ μην τολμήσεις να πάς να την δεις χωρίς εμένα!

17 Comments:

Blogger averel said...

Είσαι τρελός; Θα αφήσω το μαλλί μου να φουντώσει, θα βάλω καρό πουκάμισο, θα μπω στο αμάξι από το παράθυρο και θα παμε cinema. http://www.imdb.com/title/tt0377818/

Η αληθεια ειναι πως την ίδια εποχή πάνω κάτω έβλεπα και κάτι αλλο στην κρατική TV. Κάτι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον μου, αλλά το παραδέχομαι. Εβλεπα και Candy - Candy. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ.

5:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

1ον) Εγώ Ντιουκς δεν έβλεπα και σχεδόν έχω αρχίσει να ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ γι' αυτό. (Εβλεπα όμως φανατικά Candy-Candy, Captain Planet και Thundercats)
2ον) Γιατί ρε Κλαύδιε μου τη χαλάς τώρα με τα περί φιλίας...; Γιατί με βάζεις σε προβληματισμούς Κυριακή απόγευμα, ύστερα από κατάποση γενναίας ποσότητας τεκιλοειδών και πλιάτσικο κάπου στου Ψυρρή... Ε;;;

5:24 μ.μ.  
Blogger Oneiros said...

Yeeeeeeeeehaw! (banjo plays on the background)

Κλαύδιε, το ίδιο Volvo πρέπει να' χαμε (Αμαζόνα το λέγανε). Ομολογώ ότι προσπάθησα κι εγώ να μπω απ' το παράθυρο μερικές φορές, αλλά κυρίως δοκίμαζα το γλίστρημα πάνω στο καπώ, το οποίο ήταν ιδανικό για τέτοια κόλπα. Και έψαχνα για χρόνια να βρω ένα Ford Capri στους δρόμους (τον Στρατηγό Λη τον πέτυχα τελικά πρόσφατα, στη ΛΕΚΑΜ).

6:09 μ.μ.  
Blogger Κλαυδιος said...

Αγαπημένο Volvo. Υπέκυψε δυστυχώς στους αμείλικτους νόμους της αγοράς (απόσυρση 1991).
Κορυφή και το γίστριμα στο καπώ!!!
Thanx για το link.Πάω να τσεκάρω
Yeeee e Haaaaaaaaa!!!!!

6:21 μ.μ.  
Blogger Oneiros said...

Θα ψάξω να βρω φωτογραφίες του Στρατηγού από καμιά εκδρομή της ΛΕΚΑΜ και θα σου στείλω link.
Όσο για την Αμαζόνα, τη λάτρευα (my own tank with curves!). Κατέληξε παλιοσίδερα, σώζοντας όμως τη ζωή ενός μέλους της οικογένειάς μου' άξια μέχρι τέλους.

6:50 μ.μ.  
Blogger Κλαυδιος said...

(τελικά δεν ήταν η αμαζόνα. Η σειρά 140 ήταν.πρεπει να είναι ελαφρώς μεταγενέστερη.ΦΥΣΙΚΑ είχαμε βάλει τον δίλιτρο κινητήρα από την 240!!!!!)
περιμένω φωτος από General Lee!!!!

7:12 μ.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Παιδιά, εμένα μου άρεσε ο καστανός, μη γενικεύετε σας παρακαλώ..(σε μένα όπως και σε άλλες εκλεκτές φίλες μου)

όταν εννοείς 25+, συν πόσα δηλαδή;; έχει σημασία....;-)

Άβερελ, κι εγώ έβλεπα Κάντι Κάντι, και Ταρζάν, και Μπένι Χιλ, Thundercats, Αθλητική Κυριακή και φυσικά Δυναστεία κάπως αργότερα(ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ, έχει βοηθήσει και η ομάδα ψυχολογικής υποστήριξης γι'αυτό)

Φιλία μεταξύ αντρών και γυναικών: στο επόμενο επεισόδιο (μας πάτησες τον κάλο)

8:49 μ.μ.  
Blogger Κώστας Μπουκουβάλας said...

Yea, Dukes και ξερό ψωμί! Θυμάμαι αμυδρά πως σηκωνόμουν 6-7 η ώρα το πρωϊ μαζί με τον αδελφό μου για να το προλάβουμε. (Νομίζω πολύ παλιά ήταν στην κρατική και μετά στον ANT1).

10:05 μ.μ.  
Blogger Μήτσος, ο καφετζής said...

Ρε σεις, διαστρεβλώνετε την ιστορία χειρότερα κι από τους Σκοπιανούς!! Κυριακή μεσημέρι ήτανε στην ΕΡΤ1 και μετά είχε κι εκείνους τους μπατσο-μηχανόβιους Chips αν θυμάμαι καλά, ιππότη της ασφάλτου το βράδυ κ.ο.κ.

9:25 π.μ.  
Blogger Oneiros said...

ΦΥΣΙΚΑ είχαμε βάλει τον δίλιτρο κινητήρα από την 240!!!!
..Κι εμείς, εννοείται :-)

περιμένω φωτος από General Lee!!!!
Μόλις τις βρω (offline) θα σου τις στείλω.

3:25 μ.μ.  
Blogger schottkey said...

Αν δεν κάνω λάθος την Daisy στην ταινία την παίζει η Τζέσικα Σίμπσον;

11:05 π.μ.  
Blogger averel said...

Nai schottkey, αυτή η άξια σέξι ξανθιά (τρια ξ σε τρεις λεξεις) bimbo είναι.
Μητσο έχει δίκιο. ΕΡΤ 1.
Κυριε Μπουκουβάλα ο Ant1 είχε χελονωνιντζάκια. Και Μενεγάκη.

3:26 μ.μ.  
Anonymous enagintonic said...

pio Volvo mwre.to simantikotero epiteygma autou tou ama3iou htan oti katafere na fytrwsei ena kouki ypsous 4 pontwn sto pataki tou sunodhgou,ki auto giati to epairne partouza oli h oikogeneia akoma kai o pappous mou pou pigaine sto ktima.
To resume tis seiras htan h upar3h ths Daisy pou me ekane na arxisw na katalabainw ti douleia exoun ta koritsia sto dhmotiko afou den mporoun na pai3oun mpala

ki egw o loulas biastika na katalabw...

5:47 μ.μ.  
Blogger Κλαυδιος said...

Τί είπες τώρα ρε!!!! Ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλό μου...
Αντε ρε λουλά και θα ανταμώσουμε σύντομα!!!

2:52 π.μ.  
Blogger Κλαυδιος said...

επίσης ενα-τζιν-τονικ-ακομα παρατηρώ την ευεργετική επίδραση που είχε ο στρατός στα ελληνικά σου!!!("το έπαιρνε παρτούζα όλη η οικογένεια..."
Αδημονώ για την δική μου ένταξη...

3:33 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Argentina insurance multi travel trip group travel insurance discounts agent broker insurance motor travel uk

2:43 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

www.myspace.com/dukesofgreece

2:11 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home