Δευτέρα, Ιανουαρίου 16, 2006

Top 5


Σαφέστατα επηρεασμένος από το High Fidelity και τις ατελείωτες λίστες του Κιούζακ, αρχίζω την καταγραφή της ζωής μου σε πρόχειρες λίστες.

TOP 5 Dream jobs


1. Φωτογράφος National Geographic ή αλλιώς ταξίδια πληρωμένα για όπου θέλω
2. Μπασκετμπολίστας μέτριας διαλογής στο ΝΒΑ ή αλλιώς αφήνω άφρο μαλλί, κονομάω εκατομμύρια για να ιδρώνω και έχω υποχρέωση να κάνω ό,τι γουστάρω
3. Σύζυγος της Αθηνάς Ωνάση –20 κιλάκια. Αυτή, όχι εγώ.
4. Ιδιοκτήτης respectable jazz χώρου στη Νέα Υόρκη για την ατμόσφαιρα και μόνο
5. Δημοσιογράφος, αλλά όπως θα ήθελα να είναι το επάγγελμα (τεράστια κουβέντα)

ΤΟP 5 Στιγμές (που έχω ζήσει)


1. Πρώτη άδεια από τον στρατό, ξύπνημα στο κρεβάτι της, ζέστη, χρώματα και μυρωδιά γυναίκας
2. Απόγευμα σε παραλία, ένα τσιγάρο, καρπούζι, ηλιοβασίλεμα, διάσπαρτοι φίλοι και cheesy μουσική
3. Ποδόσφαιρο (είμαι άμπαλος), αλλά σε μια έκλαμψη της στιγμής σκοράρω στο τελευταίο λεπτό νικητήριο γκολ μέσα σε αποθέωση.
4. Απογείωση μέσα σε καταιγίδα, άνοδο στα πολλά πόδια και ανάδυση μέσα από τα σύννεφα. Βαμβάκι σύννεφο και από πάνω ήλιος. Αδυναμία περιγραφής με λόγια.
5. Road trip με καλούς φίλους, καλή μουσική και ασταμάτητο κάπνισμα.

8 Comments:

Blogger ---. said...

Έχω πάθει και ΄γω έναν εθισμό στις λίστες από χθες βράδι που το ξανάδα. Την λατρεύω αυτήν την ταινία, αλλά δεν πρόκειται να δημοσιοποιήσω τις λίστες μου. ;)

4:21 μ.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

Toυ την είπες τώρα του ανθρώπου;

Λοιπόν Αverelάκο μου θα σου πώ το όνειρό μου με λίγες λέξεις. Θα ήθελα να μουν ελεύθερος σαν το ξέσπασμα μιας κλανιάς. μετά να χαθώ.

Ποίηση.

;)

Tι θα γίνει ρε μουτρο, εσύ που τα ξέρεις; Ο Βανδής θα βγεί στο CL ή θα βρεί το Βασσάρα πάλι μπροστά του;)

6:28 μ.μ.  
Blogger averel said...

Και εγω τη λατρευω, αλλα γιατί δεν μας δίνεις και τις δικές σου λίστες; Προς τι η μυστικοπάθεια;

6:28 μ.μ.  
Blogger averel said...

το προηγούμενο ήταν για την constantina. Οσο για τον kaltsovrako, πραγματικη ποίηση. Χωρίς πλακα. Οσο για τον κοντό(βγάλε DVD τη τσόντα της Βανδή, γράφουν στα Εξάρχεια)
γιατί αποκλείεις το πρώτάθλημα; Μην ξεγελιέσαι, μπαλα δεν παίζουμε.

6:36 μ.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

Δεν το αποκλείω! Δε με χαλάει κιόλας.

;)

7:38 μ.μ.  
Blogger averel said...

Ουτε εμενα. Η αλαζονεια του γαυρου με κουρασε

2:32 μ.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

Tων "νεογαυρων" εννοείς μάλλον...

4:05 μ.μ.  
Blogger averel said...

Των τσουκαλαδομαντουβαλοκωστοπουλων.

4:10 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home