Δευτέρα, Απριλίου 17, 2006

Αpostολή στον παναγιότατο.


Έχω μια μικρή απορία. Άσε τα ανέκδοτα και τις μαλακίες. Άστα ρε σου λεω. Λοιπόν. Έχω απορία. Επειδή έχω λάβει ελληνοχριστιανική παιδεία, κάποιοι καθηγητές με έχουν ενημερώσει πως αν πηγαίνω τακτικά για εξομολόγηση, οι αμαρτίες μου σβήνονται. Μπορεί λοιπόν να είμαι αυνανιστής (10 πόντοι) , να λεω ψέματα (12 πόντοι) να έχω κλέψει τσίχλες μικρός (8 πόντοι) και να έχω εξωσυζυγικές σχέσεις (15 πόντοι) και αν παω για εξομολόγηση να σβηστεί το σύνολο; Να μηδενιστεί το καντράν; Ωραίο κόλπο, το ίδιο κάνω και όταν παίζω ηλεκτρονικά και χάνω. Κάνω delete το παιχνίδι και ξεκινάω από το μηδέν πάλι. Πάντα πιάνει.
Άλλη μια απορία. Ο μικρός Ασαφα, έχει γεννηθεί στη Γκάνα. Δεν έχει γονείς, δεν εχει υγεία, δεν εχει φαγητό , δεν εχει δυναμεις. Ειναι παρατημένος μαζί με τις μύγες του. Ο Ασάφα λοιπόν, δεν έχει ακούσει τίποτα για τον χριστιανισμό. Δεν έχει ακούσει τίποτα για βιβλία, τετράδια, Mercedes και το 4 Seasons στο Παρίσι. Ξερεις εσυ. Λοιπόν, ο Ασάφα δεν γνωρίζει. Όταν πεθάνει (σύντομα) θα πάει στην κόλαση; Αφού δεν είναι χριστιανός; Τι θα γίνει ρε;
Και μια τελευταία. Γνωρίζω καλά πως η πίστη απαιτεί νηστεία. Η νηστεία δεν είναι μόνο τη Σαρακοστή, είναι καμία 100στη μέρες το χρόνο. Αν λοιπόν οι πιστοί τηρούν τη νηστεία, σίγουρα και εσύ σαν ηγέτης την τηρείς και εσύ μας οδηγείς. Τη βγάζεις δηλαδή νηστίσιμα το 1/3 του χρόνου. Αν το τηρείς όντως, αφού έτσι λες και αφού δεν λες ποτέ ψέματα, τι τρως και είσαι έτσι χοντρός; Ευχαριστώ και καλή Μεγάλη Εβδομάδα.

14 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

1η γυμνασίου, ερώτηση στο θεολόγο μας:
Πως γίνεται ο θεός να έφτιαξε πρώτα το φως και μετά τους πλανήτες αφού είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι φως παίρνουμε από τον Ηλιο;
Η απάντηση δεν δώθηκε ποτέ αφού πέρασα τα επόμενα 45 λεπτά στην αυλή του σχολείου.
Οι απαντήσεις σε θέματα θρησκευτικού τομέα δίνονται με συνοπτικές διαδικασίες.
Μηπως θέλεις και εσύ την αποβολή σου?
Α! αυτό με τις αμαρτίες σαν point system σε ασφάλεια μου κάνει, γιατί άραγε?

2:37 μ.μ.  
Blogger averel said...

Χα και εσυ τι θες και ρωτας; Εγω τον ειχα ρωτησει γιατι δε διδασκομεθα αλλες θρησκειες και απαντησε "δεν προλαβαινουμε τεκνο μου".
Οχι, δεν ειναι ασφαλεια, ειναι sin system.

2:43 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά, αυτός ο μικρός Ασάφα χαζός είναι και δεν δουλεύει σε ένα εργοστάσιο της Nike; Δε μαθαίνει τουλάχιστον μισό καντάρι μπάλα σαν τον Οφορίκουε;
Ε, αφού είναι τεμπέλης και κάθεται όλη τη μέρα να λιάζεται και να κοπανάει μύγες -στην κόλαση θα πάει. Και δεν θα ξέρει και τη γλώσσα, αφού δεν είναι χριστιανός. Α, μα πια!

3:04 μ.μ.  
Blogger SputnikMonroe said...

"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross? Ow! Maybe that's why he hasn't shown up yet...it's like going up to Jackie Onassis wearing a sniper rifle pendant... Just thinking of John, Jackie. We love him. Trying to keep that memory alive, baby. [mimes shooting a rifle] I did that routine in Fyffe, Alabama, and after the show these three rednecks came up to me. 'Hey, buddy! C'mere! Hey Mr. Comedian! C'mere! Hey buddy, we're Christians and we don't like what you said!' I said 'Well, then forgive me.'" (Relentless-Bill Hicks)

3:43 μ.μ.  
Blogger averel said...

Εισθε ολοι σας απιστοι. Πλην του lefty που πιστευει στην ΑΕΚ. Αλλα τα παραπονα του, πρεπει να πανε στον κο Ηλια Μακρη της Καθημερινης. Ευblogησον

4:52 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

Λέγε τέτοια, τώρα που δυσκολεύουν τα πράγματα θα σε δω εγώ... χεχεχε
θα παρακαλάς να πας στον παράδεισο

5:15 μ.μ.  
Blogger averel said...

Λες να διαβαζει και ο God πτυελοδοχειο και να με τιμωρησει οταν ερθει αυτη η ωρα?

5:25 μ.μ.  
Blogger SputnikMonroe said...

Εγώ άπιστος?!

Εγώ που γαλουχήθηκα με τον κουραμπιέ στην φράντζα του Σλίσκοβιτς και με μπεκροτρίπλες του γίγαντα ΟΚΟ?

Εγώ που έκανα προπόνηση με τον έλληνα Best, Ευριπίδη Κατσαβό, ώσπου να πάρω μετάθεση στα νταμάρια της Πετρούπολης, μαζί με τους οπλίτες Καρτάλη και Αναστασάκο?

Θα σας παρακαλούσα να ανακαλέσετε.

6:13 μ.μ.  
Blogger averel said...

Τι να πω τωρα. Ψαρωσα. Ο Πετκακης εισαι?

6:25 μ.μ.  
Blogger SputnikMonroe said...

Όχι.
Κοντά έπεσες όμως.

Αλλά ξέρεις τώρα τα γνωστά, "οι κλίκες μου έκοψαν το ποδόσφαιρο", "εγώ βασικά που με βλέπεις για πρωινό, τους είχα όλους αυτούς", "δεν βλέπεις προκοπή στην Ελλάδα, αν δεν έχεις άνθρωπο στα πράγματα" και λοιπές γραφικές διακιολογίες ταλέντων που παρέμειναν...ταλέντα.

Αυτό που με έφαγε στην ουσία ήταν μια κρίση ταυτότητας που με συνόδευε απο την εφηβεία:

Δεν ήξερα αν ήμουν ένας καλός ποδοσφαιριστής που ξενυχτούσε και έπινε ή ένας μόνιμα ξενυχτισμένος πότης που ήξερε καλή μπαλίτσα.

Αχ, περασμένα μεγαλεία...
Θα γίνω λούστρος και θα διηγούμαι την πικραμένη ιστορία μου στα αποδυτήρια, βάφοντας τα εξάταπα του Μάλμπασα.

Μαλλον έπρεπε να αφήσω την MontyPythonMichaelPallin-ική αφάνα του Γρίμπιλα για να δω προκοπή...

6:51 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

"Λες να διαβαζει και ο God πτυελοδοχειο και να με τιμωρησει οταν ερθει αυτη η ωρα?"..


τικ-τακ-τικ-τακ-τικ....


(αχαχαχα.... έλα, έλα, χιούμορ... μπλακ α μπιτ)

6:56 μ.μ.  
Blogger averel said...

Οτι και να εισαι, αν επαιζες μπαλα επαγγελματικα θα ειχε ενδιαφερον να εβλεπες πως θα συγχρωτιζοσουν με τον αγλαο Μακαρο, με τον προφεσορα Γεωργεα και τον ακαδημαϊκο Λυμπεροπουλο υπο τους ηχους "σωστης ελληνικης μουσικης".

6:58 μ.μ.  
Blogger Nemertes said...

Ftise ftise... Averelako ise sigouros oti tha exis doulia avrio? :p

9:11 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τι έβαλες τη γελοιογραφία με την κουρσάρα;
Θα ήθελες να μετακινείται επί«πώλου όνου»;
Τι σου φταίει το καημένο το γαιδούρι;

11:44 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home