Παρασκευή, Μαρτίου 31, 2006

Αδελφες

Γεννήθηκε δυο χρόνια πριν από μένα. Από μικρή είχε δείξει τις προθέσεις της. Ένας κουμπαράς γεμάτος φραγκοδίφραγκα και στη καλύτερη κατοστάρικα σε σχήμα παπουτσιού κοσμούσε το παιδικό και αθώο δωμάτιο μου. Κάποια στιγμή μπήκε μέσα με τον γνωστό τσαμπουκά της και μου ζήτησε να τον σπάσουμε. Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί, αλλά δέχτηκα. Ανέβηκα στο γραφείο σαν υπνωτισμένος, τον σήκωσα και τον έσπασα στο πάτωμα. Μέχρι να αντιληφθεί η μάνα μου ποιο από τα παιδιά της αυτοκτόνησε με κρότο, η Δ. είχε πάρε όλα μου τα χρήματα και τα είχε παραχώσει στον δικό της κουμπαρά – ένα μικρό σπιτάκι ήταν το σχήμα. Το τραύμα μου έχει μείνει αναλλοίωτο, το ίδιο και το χρέος. Ακόμα ξεπληρώνει.
Αυτή λοιπόν η τύπισσα όπως ήταν φανερό έγινε πολύ ζόρικο τυπάκι. Φαινομενικά όχι. Είναι κυριλέ, βγαίνει συχνά, έχει τη δουλειά της, τη ζωή της και φαντάζει καθώς πρέπει. Μη τολμήσεις να τη πειράξεις όμως. Θα δεις την άλλη όψη του φεγγαριού.
Όπως για παράδειγμα, το αφεντικό της. Αν και απόφοιτος Πολυτεχνείου, ο τυπάς της ζήτησε να κάνει δουλειά γραμματέα. Να γράψει ένα mail τα Χριστούγεννα με ευχές και να το στείλει σε διάφορους επίσημους τύπου καθηγητές πανεπιστήμιου και τέτοια. Αυτή αρνήθηκε. Αυτός επέμεινε. Σφίγγοντας τα δόντια, αυτή δέχθηκε.
Ανοίγοντας διάπλατα τα μάτια, οι ακαδημαϊκοί και λοιποί επίσημοι ακόμα αναρωτιούνται γιατί ένας σοβαρός αφεντικός, όπως αυτός έγραψε τα «Καλά Χριστούγεννα», «Καλλα Χρηστουγενα» και το «Πολλές Ευχές», «Πολες Ευχαις». Και αυτή είναι η αδερφή μου...

Αφορμή για αυτό το post είναι άλλη μια ζόρικη αδερφή και η ορθογραφία της.

9 Comments:

Blogger pascal said...

Oρεο πωστ. Καιρό είχα να διαβάσω κάτι για αδερφές

2:51 μ.μ.  
Blogger averel said...

εφχαριστο αδερφια

3:21 μ.μ.  
Blogger 30nothing said...

Κι εγώ έχω μια αδερφούλα ζόρικη και πολλές φορές ζηλεύω τον τσαμπουκά της

4:47 μ.μ.  
Blogger Xilaren said...

σωστό το αδελφάκι σου!

6:07 μ.μ.  
Blogger averel said...

Μπα δεν μας παιρνει. Τους δημοσιους υπαλληλους, πολλοι εμισησαν. Το Δημοσιο ουδεις.

6:26 μ.μ.  
Blogger efpalinos said...

Προσφέρω δωρεάν τον ένα και μοναδικό τόμο που έχω από την Κυριακάτικη επιδί δεν μου άρεσε διόλου η φτηνιάρικη έκδοση (τσιπ χαρτί και πουρ βιβλιοδεσία).

Δεν θυμάμε ποιο τόμο έχω, αυτόν που περιέχει το έγκλημα ή αυτον με τη τιμωρία..Έχω και στα σκαριά ένα κλαμπ ανταλλαγής βιβλίων και ώ! μόλις τώρα μούφεξε να συμπεριλάβω βιβλια, ντιβιντίς και συντις από εφημερίδες!

9:29 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΚΛΑΗΜΕΡΑ,

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΟΣΤ , ΟΝΤΩΣ...
ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ...ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ..!

ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ...ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...

12:34 μ.μ.  
Blogger averel said...

niko: Το εχω ευχαριστω
αφρουλα: Τα αδερφια και οι φιλοι.οχι ολοι.

9:02 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Enjoyed a lot! » »

8:26 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home