Πέμπτη, Μαρτίου 02, 2006

Το λαθος ψιλικατζιδικο



O Σωκράτης πεινούσε. Είχε ολοκληρώσει μια όχι τόσο κουραστική, όσο βαρετή μέρα στις επιχειρήσεις του και ένα ηλίθιο meeting με κάτι παλιόφιλους από την (πρώην ανατολική) Γερμανία τον είχε κρατήσει στο γραφείο, την ώρα που έπαιζε η Θρυλάρα. Ο Σωκράτης ήταν αρκετά κάφρος για να μιλάει, να ανέχεται και να χαϊδεύει ενίοτε το αφράτο μαλλάκι του Τάκη του Τσουκαλά, αλλά ήταν περισσότερο άνθρωπος των επιχειρήσεων. Οπότε ,δεν άφησε την δουλειά για να πάει στα Λιόσια να δει την ομάδα του (κυριολεκτικά) να παίζει (μεταφορικά).
Η ώρα ήταν περασμένη, ο αγώνας συνεχιζόταν και η κοιλιά του γουργούριζε. Αποφάσισε να μην λιμοκτονήσει για τους υπαλλήλους του, φώναξε τα μπραβόνια, έκλεισε τα φώτα και μπήκε στο αμάξι. Θα πήγαινε για φαΐ και θα άκουγε το παιχνίδι Ακράτητος – Ολυμπιακός από το ραδιόφωνο. Δέκα λεπτά αργότερα, ο Ριβάλντο είχε σκοράρει και ο κάφρος ξύπνησε μέσα του. Φώναξε γκολ δυνατά, ταράσσοντας τους μπράβους που όπλισαν όλοι μαζί τα όπλα τους και είδε με την άκρη του ματιού του ένα ψιλικατζίδικο. Έδωσε εντολή στον οδηγό να σταματήσει, μπήκε χαρούμενος στο μαγαζί και ο έκπληκτος ιδιοκτήτης του είδε μπροστά του: Τον Σωκράτη Κόκκαλη να γελάει σαν τον Αϊ Βασίλη, 15 μπράβους να χαϊδεύουν τα όπλα τους και έναν απ’ αυτούς να κλέβει πιτσίνια.
Ο Κόκκαλης γέλασε πιο δυνατά, όταν είδε πως ο ιδιοκτήτης του ψιλικατζίδικου έβλεπε το ματς στην τηλεόραση. Τον ρώτησε αν είναι Ολυμπιακός, ο τύπος απάντησε ναι, είδαν μαζί το γκολ του Ριβάλντο στο ριπλεϊ και φεύγοντας, ο ιδιοκτήτης είχε πάρει στα χέρια του ζεστά ζεστά 5.000 ευρώ. Επειδή ήταν ο σωστός γαύρος (κάτοχος τηλεόρασης) στην σωστή στιγμή. Ένα μεγάλο μέρος, του απρόσμενου κέρδους, το χάλασε τηλεφωνώντας σε γνωστούς και φίλους...

(Η ιστορία είναι πραγματική , τσεκαρισμένη και δημοσιευμένη– χωρίς τις σάλτσες. Δυστυχώς ο πρόεδρας πηγε στο λάθος ψιλικατζίδικο...)

11 Comments:

Blogger ---. said...

Διάλεξε και πάρε:

Α. Όχι, δεν το πιστεύω. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι θα πρέπει να ΄χω το νου μου σε κάθε ματς του Ολυμπιακού να έχω ανοιχτή την τηλεόραση; Παππούλη no way!

Β.Όχι ρε το αρχίδι, δεν το πιστεύω. Αλλά επειδή αυτός είναι κωλοοπαδός θα πρέπει να έχω ανοιχτό το χαζοκούτι να μου σπάει τ΄αρχίδια μπας και περάσει κατά λάθος από ΄δω; Κολλημένε, fuck off!!!

Εγώ πήρα το Β. :P

8:11 μ.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

Ωχ, κάτι τέτοια χαρτζιλίκια έδινε και ο Κωσκοτάς γμτ!

8:19 μ.μ.  
Blogger averel said...

constantina: γαμω. Και εγω το β' γουσταρω τελικα

kaltso: μην ανησυχεις. O Krokus δεν μασαει

9:12 μ.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

Πλάκα στην πλάκα ο Σωκράτης (τον γνώρισα σαν πελάτη μου σε μαγαζί που δούλευα χρόνια) είναι έξω καρδιά. Είναι πράγματι σαν τον Αη Βασίλη. Λατρεύει να γελάει.




Μάλλον εκεί οφείλονται οι πλάκες που σας (ΑΕΚ,ΠΑΟ)κάνει! Χοχοχοχο

Πάντως αν ερχόταν στο μαγαζί εκείνη την ώρα, εμένα θα έβρισκε (να βλέπω τον αγώνα).

;(

9:53 μ.μ.  
Blogger Chaca-Khan said...

Ε?

9:58 μ.μ.  
Blogger 30nothing said...

Μερικοί άνθρωποι είναι τόσο κωλόφαρδοι! Εγώ ούτε τη βασιλόπιτα δεν έχω κερδίσει ποτέ.

1:34 μ.μ.  
Blogger Alpha said...

ειμαι ΑΕΚ, αλλά είχε πολύ πλάκα η όλη περιγραφή

όπως λένε και στο χωριό μου:"αργά ή γρήγορα όλοι θα γίνουν γαύροι, αλλά θα ναι μάλλον αργά"

6:21 π.μ.  
Blogger Alexandra said...

Το ίδιο έκανε και σε ταβέρνα στη Σίφνο, ρώτησε τον πιτσιρικά Ορέστη "Τι ομάδα είσαι", "γαύρος" απάντησε το 6χρονο και τσέπωσε πέρσι 500 ευρώ!!!
Ο Ορέστης είναι όντως γαύρος και ο πατέρας του επίσης. Τσεκαρισμένο.

6:11 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

edw o Koufontinas eixe dwsei posa lefta ston taksitzi...O Kokkalhw tha kolwsei? ;)

5:56 π.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

Σωστό και αυτό!

8:43 μ.μ.  
Blogger averel said...

o κουφοντινας ειχε δωσει 50 ευρω γιατι ηξερε ο ανθρωπος πως δεν θα τα χρειαζοταν πια...
Μαλιστα ο "μυθος" λεει πως ο φρουρος δεν τον πιστευε οταν του ελεγε "ειμαι ο κουφοντινας"

9:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home