Τρίτη, Απριλίου 04, 2006

V for Varvates αντιθεσεις


Να συζητάς στο Μέγαρο Μουσικής, το τελευταίο κούρεμα του επιθετικού της Καλλιθέας, Κουτσοσπύρου και τις κακές διαιτησίες της ΕΠΣ Θεσσαλονικής στα τοπικά πρωταθλήματα...

Να επιχειρηματολογείς υπέρ της ελευθερίας και χρησιμότητας της τέχνης, στο Στάδιο Καραϊσκάκη, στο 87ο λεπτό του αγώνα Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός...

Να προβάλλεις κατά τη διάρκεια αεροπορικής υπερατλαντικής πτήσης στιγμιότυπα από την ρεαλιστικότερη πτώση αεροπλάνου, στο πρώτο επεισόδιο του Lost…

Να συζητάς στην συνδιάσκεψη της ΔΑΠ τις απόψεις σου για το δίκιο του εργάτη και αντίστοιχα σε συνεδρίαση του κοινωνικού φόρουμ, τις τάσεις για τις νέες γραβάτες του Ermenegildo Zegna

Να βλέπεις το V for Vendeta στο επαναστατικό Village του ακόμα επαναστατικότερου Mall. Το έκανα. Φρίκη.

31 Comments:

Blogger pascal said...

Eμένα το Village μ' αρέσει πάντως, έχει ωραία hot dog. Και το Mall μ' αρέσει. Έχει ωραία γκομενάκια. Την ταινία δεν την είδα ακόμα, αλλά απ' ότι άκουσα (και από εσένα) είναι πολύ καλή. Καλησπέρα σας κύριε averel.

5:59 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Στο τσάκ το γλύτωσα από το να το κάνω κι εγώ....

6:15 μ.μ.  
Blogger averel said...

Εγω το εκανα λογω ωρας. Οχι πως θα αλλαζε κατι αν το εβλεπα σε εναν συνοικιακο, απλα το προτιμω. Λιγοτεροι τρεντηδες, λιγοτερα σχολια, διαλλειματακι, τσιγαρακι, τουαλετα, σχολιασμος στο ημιχρονο. Τα συνοικιακα ειναι καλυτερα. Αγαπημενο: Δαναος.

6:18 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ποιά είναι αυτή που με αντιγράφει;







... και τι έκανες εσύ στο "τηγάνι";

Γουρλή μου εσύ! Να μας ξανάρθεις!
;)

7:20 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

χαχαχαχα σωστό, ακούγεται κάπως παράξενο! εγω πάντως δεν έχω πάει ποτέ, αρνούμαι να πάω σε σινεμά που δεν έχει διάλλειμα!!

7:41 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

είμαι η μόνη που δεν έχει πάει στο Mall? να νιώσω άσχημα...;

8:33 μ.μ.  
Blogger averel said...

sinead γερασες. Στο τηγανι μεγαλωσαμε, μη βλεπεις τωρα που φλωρεψαμε. Μας πηρε τη θεση ο Κωστοπουλος

gelial καλα κανεις

hob αν δεν εισαι ενα υπερκαταναλωτικο ατομο, που ψωνιζει για να υπαρχει δεν πρεπει να αισθανεσαι ασχημα. Διαφορετικα ναι.

8:35 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Επαναστατηστε βρε! Χανομαστε...

8:46 μ.μ.  
Blogger CD said...

hob den exw paei oute egw-k mallon oute prokeitai...eimaste polloi

7:25 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν είδα την ταινία σε village.
Απλά αν την έβλεπα εκεί, θα ένοιωθα τελείως μαλάκας. Τώρα νοιώθω απλά μαλάκας. Δε μου άρεσε.

10:37 π.μ.  
Blogger averel said...

tomboy εξαρταται πως το βλεπεις. Σαν μια καλοφτιαγμενη ταινιουλα (εστω και με κενα) ή σαν προαγγελο της επαναστασης που καπου εχει κολλησει και μετα απο τη προβολη ερχεται αυριο μεθαυριο;
Σε οτι αφορα το δευτερο σκελος, ηταν ωραια η παραβολη με την τηλεοραση και τον τροπο χειραγωγησης. Ακριβως η ιδια. Οσο για την επανασταση, αμφιβαλλω αν τα Village ή ο Μικροκοσμος θα διδασκονται στο μελλον στην Ιστορια της Τριτης Δημοτικου.

3:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

καμιά φορά με πιάνει μια απέχθεια για τα θέματα που όλοι πανε και όλοι τα συζητάνε ...είναι σαν τους ωραίους γκόμενους που όλες χαζευουν και στο τέλος βαριεμαι να κοιτάξω γιατί έχουν συζητηθεί τοοοσο πολύ...οπότε μάλλον δεν θα το δω το φιλμ...τώρα εγω τι να πω που μένω στο τριγωνο των multiplex??(10'με τα πόδια το cosmopolis ,10'τα village αμαρουσίου, 20'το mall) οχι πες μου τι να κανω!!παω και μια χαρα περναω και γυρνάω και με ανάλαφρο σφύριγμα με τα πόδια σπιτι

3:46 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι μεγάλο το θέμα "που" βλέπουμε ταινίες". Οσο για την ταινία την ιδια δεν μου άρεσε απο καμία άποψη και το γεγονός ότι διαφημίζεται ως η ταινιάρα την κάνει ακόμα πιο αντιπαθητική. Ένας ήρωας που φαφλατεύει με τις ώρες τσιτάτα,μπλα μπλα μπλα δεν θέλω να αναλύσω με τις ώρες. Ισως έχω και τις γκρίνιες μου. Ομολογώ ότι μου άρεσε πάντως κάτι. Το "cry a river".

4:10 μ.μ.  
Blogger averel said...

μαργαριτα, δεν ειναι κακο να βλεπεις κατι που συζητιεται. Αλλο να σε παρασερνει το ρευμα και αλλο να το παρατηρεις.

tomboy, πραγματι το soundtrack αξιζει. Τι εννοεις "μεγαλο θεμα"?

8:49 μ.μ.  
Blogger SputnikMonroe said...

Τα Multiplex μου είναι εύκολη λύση επειδή μένω 4 τετράγωνα απο Village Αμαρουσίου και αν περάσω και την λεωφόρο μπαίνω στο Kosmopolis

Στα Multiplex το χειμώνα τα πράγματα είναι καλύτερα απο ότι το καλοκαίρι.

Φοράς το παλτό σου ή το δερμάτινο σου ή οτιδήποτε, κρύβεις απο κάτω ρετσίνες, ουσκι, gin κτλ και απολαμβάνεις σαν χριστιανός ορθόδοξος την ταινιούλα σου.

Παρακαλείτε εάν κάποιος έχει βρει κάτι ανάλογο για το κάπνισμα ας βοηθήσει την κατάσταση.

12:27 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

sorry καποιες φορές δε βγάζω ούτε και εγώ τι γράφω..
εννοώ ότι με εκνευρίζει και η άποψη "ααα εμείς μόνο σε απλούς κινηματογράφους πηγαίνουμε, μακρυα απο ster,village κλπ" όπως και κάθε είδους αφορισμοί τύπου "εμείς τρώμε μόνο οικολογικά προιόντα".
ειπαμε νευρα νευράκια έχω..

3:05 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ama sas arese h akoma kai an den sas arese h tainia aksizei na diavasete to comic! mh logokrimeno apo to hollywood kai se kamia periptwsh den pernas ton v gia faflata sto comic !"v is an ideal and ideal never dye"

3:21 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Oso gia to village elpizw apla na to eides metamesonyxties wres !!!

3:22 μ.μ.  
Blogger averel said...

jean meets tonic, επρεπε να το φανταστω.

tomboy δικιο εχεις.

αδερφε σταματα την επιδειξη. Ναι το βραδυ το ειδα ρε ρεμαλι, εχω δουλεια δεν ειμαι φοιτητης να αραζω ολη μερα.

4:17 μ.μ.  
Blogger Το γκαζόν said...

Ούτε εγώ έχω πάει στο mall, τελικά ίσως να είμαστε περισσότεροι από τους άλλους (λέτε;;) :)

4:24 μ.μ.  
Blogger SputnikMonroe said...

averel

Να φανταστείς τι;
Ότι κρύβω ρετσίνες κάτω από τα δερμάτινα;

5:07 μ.μ.  
Blogger averel said...

χα, οχι απλα λογω ονοματος. Και εγω το προτιμω το τζινακι, αν και λιγο παραπανω και εχω γινει τζανκι.
europeo, δεν χανεις και τιποτις

5:09 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

«Να βλέπεις το V for Vendeta στο επαναστατικό Village του ακόμα επαναστατικότερου Mall. Το έκανα. Φρίκη»

Και που είναι το περίεργο; Το μεγαλύτερο ποσοστό των... επαναστατών, είναι στα λόγια!!!

5:26 μ.μ.  
Blogger SputnikMonroe said...

averel
όντως μια χαρα είναι.
συν τοις αλλοις δεν μυρίζει και πολυ (μαζί με την βότκα)
γι' αυτό και το λένε "office booze"

βασικά δεν περνάτε απο το παρτάκι μας αύριο να κεράσουμε και τίποτα;

5:29 μ.μ.  
Blogger 30nothing said...

Θα το δω σήμερα και θα σου πω. Fuck theMall. Κάπου ποιο ανθρώπινα.

6:22 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μήπως παραπαίεις ανάμεσα στην υψηλή ιδεολογία και το άκρατο life-style.....γιατί η πολιτική θέση 'Zegna για τον καθένα' δεν έχει διατυπωθεί ακόμα.

12:14 μ.μ.  
Blogger averel said...

the drude εγω εχω vodkitsa δεξια μου στο συρταρι.

κατερινα, ωραια το εθεσες το συνθηματακι. Ναι παραπαιω.

4:29 μ.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

14.9.2006
Τον Κουτσοσπυρο τον εχει παρει μια φιλη μου.

8:46 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Looking for information and found it at this great site... Benadryl lamictal ritalyn Wahkgreen pharmacy Subaru window glass data recovery from hard drive connecticut Richard curtin + football + yale http://www.quote-for-travel-insurance.info/Travelinsurance1.html Little tits .com Nude sports pics Spyware doctor trial removal Mature horney moms timeshare 2 acuvue contact lens soft Texas ash chair Bank of america credit card problems Who makes lamictal Acuvue 2 contact lenses trendy maternity clothes

3:13 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »

9:48 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

best regards, nice info Nexium sale representative professional crest whitestrips online information flexcam video camera series Slamming and cooling front oct lexus car nav roger paul bentley M037 lcd inverter board how is clomid taken Imac g5 hard drives

12:45 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home