Πέμπτη, Αυγούστου 04, 2005

Εντυπώσεις ενός ταξιδιώτη (Πορτο#3)

Ο μπαρμαν με κοιτούσε λίγο στραβά. Παλιά δεν πήγαινε στο μάθημα των αγγλικών και την ίδια ώρα πρέπει να έκανε μαθήματα κοκτεϊλ στα οποία - αν κρίνω από την ποιότητα τους – ήταν πολύ επιμελής. Εγώ στον Στρατηγάκη πήγαινα, αλλά η συχνή παρουσία μου σε μπαρ της Αθήνας, με έχουν βάλει σε μια περίεργη διαδικασία. Γι’ αυτό και κοίταζα την απόδειξη με το βλέμμα της Μενεγάκη.
Όταν η κατανάλωση ανεβαίνει, ψάχνω την κάρτα του ΑΤΜ ή τουλάχιστον ένα 50ρικο μέσα στο ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μου. Δεν έχω συνηθίσει να πίνωΧ4 και να πληρώνω \2. Ο μπαρμαν ήταν έτοιμος να χάσει την υπομονή του, όταν με μια αστραπιαία κίνηση, συνειδητοποίησα πως δεν είμαι στην Αθήνα, αλλά στο Πόρτο, πλήρωσα 10 ευρώ και κράτησα την απόδειξη του μπαρ στην τσέπη μου. Για απόδειξη πως δεν λεω ψέματα.
Το Πόρτο δεν είναι απλά όμορφο. Είναι και φθηνό. Οι Πορτογάλοι έχουν χαλαστεί πολύ με το ευρώ, αλλά οι τιμές τους παραμένουν λογικές. Μια μπύρα; Το πολύ 2 ευρώ. Ενας καφές; Ποτέ παραπάνω από 1 ευρώ, ακόμα και στις πιο αριστοκρατικές περιοχές...
Λίγο αργότερα, ο ταξίστας που είχε αναλάβει την μεταφορά μου προς την περιοχή που βρίσκεται το «Ντραγκάο», πέρασε δίπλα από τον προορισμό και έκανε έναν περιττό γύρο. Μουρμούρισα κάτι, τον κοίταξα στραβά, δεδομένου οτι ο Ελληνας, δεν σηκώνει ελληνιές και αυτομάτως έκλεισε το ταξίμετρο, ζητώντας συγνώμη. Την δέχτηκα.
Την καλύτερη ατάκα την έχω ακούσει από έναν πιτσιρικά σε ένα μπαρ. «Παλιά» είπε πίνοντας την 6η μπύρα του (σύνολο 6 ευρώ) «στην Πορτογαλία ίσχυαν τα τρια F. Football, Fathima (δηλαδή Παναγία) και Fado (η μουσική) . Οπως μας έχουν κάνει τα πράγματα, πλέον έχουμε 4 f. Το τέταρτο είναι το fuck you…»
Δεν ξέρω αν θα κάνουν τίποτα, αλλά είναι πραγματικά εξοργισμένοι όλοι εδώ. Ενας άλλος ταξιτζής μόλις τον ρώτησα για την κατάσταση της χώρας, με κράτησε παραπάνω 10 λεπτά στο αυτοκίνητο κράζοντας ασταμάτητα το ευρώ, την οικονομία, τα λαμόγια πολιτικούς που έχουν, την ακρίβεια. Κάτι μου θύμισε, αλλά δεν μπορώ να βρω τι...

5 Comments:

Blogger mindstripper said...

Μου θύμησες απίστευτες σκηνές με τα ποστ σου... Σε κατάσταση πλήρης μέθης ένα χρόνο και κάτι πριν, με έπαιρνε τηλέφωνο στη Λισσαβώνα ένας πολύ καλός μου φίλος, μπάρμαν.

"Έλα, το κέρατό μου, ακόμα εκεί είσαι;"
"Εδώ είμαι ρε παλιο-μπιιιιιιιιιπ! 6 caipirinha 24 ευρώ, τρελλή είμαι να φύγω και να γυρίσω πίσω;"

Νά 'σαι καλά για το ταξίδι και τις αναμνήσεις. :)

Όσο για τους Πορτογάλους, ίσως και να κάνω λάθος, αλλά θα ήθελα πάρα πολύ σαν λαός να γινόμασταν σαν κι αυτούς... όταν κάποτε μεγαλώσουμε.

11:50 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Αν πάντως τα λες καλά, βρήκες την δεύτερη πατρίδα σου αγαπημένε μου... Μουρμούρα, αλλά καλή ζωή. Ετσι, για κουβέντα να γίνεται... Δείξε τους το δρόμο! Φιγιά!

6:31 μ.μ.  
Blogger Rainman said...

Ελπίζω στο Πόρτο να ήπιες και κανένα porto και όχι μόνο μπίρες. Οι Πορτογάλοι μας μοιάζουν σαν άνθρωποι σε πολλά και μας αγαπάνε πολύ επίσης! Επίσης οι Madredeus είναι αγαπημένο συγκρότημα (άσχετο!)

:-)

3:33 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

5:55 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Very cool design! Useful information. Go on! Athens 2004 table tennis draw message boards online pharmacies gangbang acyclovir dose Bellevue rhinoplasty Soft ice vream machine rental mississauga online poker tournament http://www.maternityclothes1.info gate openers Impotence boston ma Which backstreet boys gay lyrics 12 volt battery generator What is bontril product company hosting maryland web Sunrich lemon sunflower

1:40 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home