Πέμπτη, Απριλίου 20, 2006

Sellers@Barrio party


Ο Πιτερ Σελερς στο πάρτι ήταν ανέκαθεν ο μεγαλύτερος μου φόβος. Ένας άνθρωπος, μια αμηχανία, μια στιγμή αδυναμίας – ή περισσότερες – και αυτομάτως το δάχτυλο δείχνει εσένα.
Μικρός λόγω της εμμονής της μάνας μου με την καλή διατροφή πήγαινα στα πάρτι, καθόμουν δίπλα στα πατατάκια και έφευγα μόλις λίγδωνα έντερο και χέρια. Αργότερα, η περίεργη αντιφατική μου φύση με κρατούσε μακριά απ’ όλα αυτά. Εκτός αν η κατάσταση το επέβαλλε.
Σε μια στιγμή απαλεψιάς στο γραφείο, πέρσι το καλοκαίρι πέρασα στην επιφάνεια των blogs. Βυθίστηκα και έκτοτε δεν βλέπω επιφάνεια. Πρόσωπα, nicks, τσακωμοί, κείμενα επιπέδου, κείμενα δαπέδου, φάτσες, γυναίκες, απάλευτοι, μοτοσυκλετιστές, όλοι πίσω από μια οθόνη. Μετά το τσιγάρο, προστέθηκε άλλη μια έξη στη ζωή μου.
Το βράδυ της Τετάρτης δεν έφαγα πατατάκια, ούτε έγινα ο Σέλερς. Πρόσεχα. Ήπια τα ποτάκια μου και από τη γωνιά μου θαύμαζα την τεχνολογία. Ναι, αυτή που απομακρύνει και αποξενώνει τους ανθρώπους, που απομακρύνει την ανθρώπινη επαφή. Bollocks που θα έλεγε και μια ψυχή. Χάρηκα για όσες φάτσες γνώρισα, λυπήθηκα (πραγματικά) για όσους δε γνώρισα, αλλά επιφυλάσσομαι. Καλό Πάσχα. Παω στο χωριό μου, στον Χολαργό.

10 Comments:

Blogger SputnikMonroe said...

Εγω τελικά δεν θα πάω στο χωριό μου.
Ο πάτερ της ενορίας μπορεί να κοιμάται ήσυχος.

Καλό Πάσχα

1:22 μ.μ.  
Blogger averel said...

Συνηλθες απο τον Ρονι; Γιατι; Να μην ζησουμε στιγμες αθλητισμου οπως αυτες που περιεγραψες τοσο ομορφα?

1:28 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Βρε που θα μας πας; Θα σε πετύχουμε. Ο καιρός γαρ εγγύς, όπως λένε και κάποιες άλλες ψυχές, που δεν είδαμε -γαμώτο.

1:37 μ.μ.  
Blogger averel said...

Θα γινει το καλο. Τωρα σας εχω σταμπαρει κιολας απο τις φωτο.

2:42 μ.μ.  
Blogger SputnikMonroe said...

Εμείς να δείτε πως περνάμε στο γραφικό Χαλάνδρι.

Διασκευάζουμε και λαικα, σαν το ΦεημΣτορυ

Τι σου κανα και ψήνεις
μπριζόλα την μπριζόλα
Ασε να πάρει λίγο
Αερα η ψησταρια

Να ξερες πως τελειώνουν
το ουζο και η ρετσίνα
Μεχρι να βγει το Southern
Θα γινουμε σκαταααααα
Να ξερες πως τελειώνουν
το τσίπουρο και η μπύρα
Μεχρι να βγει το Dimple
Θα γινουμε σκαταααααα

Τι σου κανα και πινεις
γραμμούλα την γραμμούλα
πόσο καιρό σνιφάρεις
κρακ-τυροκαυτερή

Κουφαλα οβελία
δεν έμεινε καμία

γουαμπαπαλουμπαπ-γουαμπαμπου

4:38 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

γεια σου φίλε μου χάρηκα κι εγώ! δεν πειράζει που δεν ήσουν ο γιατρός (sevium79, για να μάθεις ποιος είναι ο σωσίας σου!)

2:28 π.μ.  
Blogger averel said...

Μπα, εγω ειμαι πιο ωραιος.

Κουφαλα οβελία
δεν έμεινε καμία

2:31 μ.μ.  
Blogger CD said...

iiiiiiiiimarton

12:57 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Best regards from NY! »

5:33 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Crushed ice machines skidco sump heater panel Bmw z4 coupe 2006 Heaters brisbnae cyclobenzaprine ultram honeywell carbon tower heater Tolerance to fluoxetine Cheap airfare from london to sweden stop smoking therapist http://www.care-product-review-skin.info/rosacea_ovale.html Relief pain anal sex Chevrolet theft lock radio Guide to bextra dosage

7:09 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home