Τρίτη, Αυγούστου 22, 2006

Proin Simathites

Πρόσφατα, εξασκώντας το αρχαιότερο χόμπι του κόσμου, αυτό του Άγιου Κουτσομπολιού, ενημερώθηκα πως ο γόης του δημοτικού μου σχολείου, αυτός που μου έκλεψε τους δυο άγουρους μου έρωτες, την Σ. και την Π. εξελίχθηκε σε έναν απολύτως συνειδητοποιημένο gay. Κανένα πρόβλημα, από ομοφοβικής άποψης. Ειλικρινά.
Αλλά, ρε πούστη μου, αν η συνειδητοποίηση του είχε έρθει νωρίτερα, τα παιδικά μας χρόνια θα ήταν καλύτερα. Και τα δικά του, και σίγουρα τα δικά μου.
Όλα αυτά, τα σκεφτόμουν, ενώ περιπλανιόμουν άσκοπα στο site, όπου αναζητάς – αποτυχημένα μέχρι στιγμής – τους πρώην συμμαθητές σου. Μια καλή ιδέα, όχι φυσικά πρωτότυπη, που όμως μπορεί να οδηγήσει σε περίεργες λειτουργίες τον εγκέφαλο του καθενός.
Μπορεί λοιπόν εκεί που κάθεσαι σε ένα γραφείο που μυρίζει άσκοπες εκκρεμότητες, παραίτηση και ένα καλά εκπαιδευμένο μάτι θα διέκρινε μαχαίρια να πετιόνται από πλάτη σε πλάτη, να μεταφερθείς νοερά σε μια άλλη εποχή. Μια εποχή, επίσης γεμάτη άσκοπες εκκρεμότητες, που όμως μύριζε μέλλον, όρεξη και χαβαλέ.
Και αν ο Μεγάλος Μαλάκας, που παρεπιδημεί παντού, σε παρελθόν, μέλλον, παρόν, σχολείο, στρατό και δουλειά σε εκνεύριζε μπορούσες να τον βρίσεις, ίσως και να τον βαρέσεις στο προαύλιο, στο καπνιστήριο ή έξω από το σχολείο. Μαχαίρια πίσω από την πλάτη, θα του πετούσες μόνο αν μεγάλωνες νωρίς. Τότε όμως, μπορεί να ήσουν εσύ ο Μεγάλος Μαλάκας.
Εδώ, στην χώρα των Μεγάλων, η ζωή είναι διαφορετική. Δεν μπορείς να τον βρίσεις. Μπροστά του. Είναι αγένεια η ειλικρίνεια. Και δεν έχουμε και την πενταήμερη για να ελπίζουμε. Μεγαλώστε μας λέγανε, οι μαλάκες. Και εμείς τους ακούσαμε.

21 Comments:

Blogger kaita7katsikakia said...

Τους ακούσαμε, κλείνοντας τα αυτιά στη δική μας φωνή...αυτό το έγκλημα μας κάναμε..και συνεχίζουμε παρ' όλη τη γκρίνια!
καλησπέρα!

4:11 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Με ταξίδεψες. Να 'σαι καλά. Οι παλιοί συμμαθητές είναι χρήσιμοι μόνο ως αναμνήσεις. Ως .. υπομνήσεις μετενσαρκώνονται σε κάτι θλιβερό.

4:22 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

ούτε να τους θυμάμαι δε θέλω τους δικούς μου.τέτοια ανεγκέφαλα όντα δεν είχαν μαζευτεί ποτέ όλα μαζί.

6:42 μ.μ.  
Blogger isobel said...

δεν ξέρω για το δικό σου σκολείο πάντως στο δικό μου και τα πισώπλατα μαχαιρώματα έπαιζαν -ποιος είπε πως verbally δεν τσούζει;- κ όλα
εγώ δεν τα πήγαινα κ πολύ καλά με τον εαυτό μου τότε -ούτε κ τώρα δλδ απλά τότε ακόμα χειρότερα- κ δεν πέρναγα καλά (μη φαντάζεστε τώρα πως ήμουν κ της καρπαζάς)
κ τα χρόνια αυτά δεν τα νοσταλγώ διόλου
θα μπω στο site n να αναζητήσω το πρώτο μου γκομενάκι στο νηπιαγωγείο, αααχχ μεγάλος έρουτας, θυμάμαι χορεύαμε κ το φελιτσιτά

6:44 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Νοσταλγικό σε βρίσκω.
Το δικό μου δημοτικό δεν βρίσκεται καν στη λίστα!
Κρίμα, θα ήθελα να μάθω τι απέγινε το popular girl του σχολείου χε χε χε...

8:18 μ.μ.  
Blogger The Motorcycle boy said...

Πάντως εγώ δεν θα άντεχα να ψάξω. Όσους και όσες έχω δει είναι για τα μπάζα. Δε χρειάζομαι έξτρα απογοητεύσεις στην ηλικία μου.
Υ.Γ.: Άντε γεια τώρα, πάω να ρίξω ένα βλέφαρο στη σελίδα.

9:09 μ.μ.  
Blogger averel said...

kaita7katsikakia συνεχιζουμε εννοειττε.

oistros δεν ειναι χρησιμοι μονο ως αναμνησεις νομιζω. Ευχαριστω παντως.

cherry τοσο χαλια;

isobel μπορει να παιζαν, αλλα αν σου την εσπαγε καποιος μπορουσες να τον βρισεις ελευθερα. Στη δουλεια;

tomboy βγηκε λιγο νοσταλγικο οντως. Απλα ηταν παρορμηση της στιγμης γιατι ηθελα να πλακωσω στο ξυλο εναν συναδελφο, αλλα δεν μπορουσα.

mboy ψαξε, αλλα δεν εχει πολυ κοσμο. Και εγω εψαξα, αλλα κανεναν τιμημενο συμμαθητη δεν βρηκα.

9:50 μ.μ.  
Blogger ilias n. said...

βασικά, υπάρχει κάποιος που έβγαλε άκρη με αυτό το σάιτ;
πάω να καταχωριστώ στα σχολεία μου και δε με βάζει. θέλω να δω που είναι οι συμμαθηταί μου. (όσοι από αυτούς δε βολοδέρνουν στο ποπ δλαδή)
-nice post btw av-

10:56 μ.μ.  
Blogger Αταίριαστος said...

Κι εγώ τις προάλλες είδα ότι η ωραία της τάξης στο λύκειο, η ντίβα, είναι υπάλληλος σε βίντεοκλαμπ. Οχι ότι είναι κακό, και στις μέρες μας μάλλον είναι τυχερή που έχει δουλειά, αλλά όλοι φανταζόμασταν ότι θα είχε καλύτερη τύχη, π.χ. ένα πλούσιο σύζυγο. Α,ναι είναι κι ανύπαντρη (είμαστε 35) ενώ δεν ξέρω αν μπορεί να θεωρείται πλέον ωραία!
Αχ, που 'σαι νιότη που 'δειχνες...

11:14 μ.μ.  
Blogger Lex_Luthor06 said...

Πόσα μαθήματα για την ζωή και πόσα κίνητρα δεν μας έχει δώσει και ο παρών σε κάθε τάξη ή παιδική συντροφιά τραμπούκος;

Τραμπούκε όπου και να βρίσκεσαι σε ευχαριστώ.

11:21 π.μ.  
Blogger pascal said...

Επειδή πάλι εγώ ήμουν ο γόης του Δημοτικού του Γυμνασίου του Λυκείου του Πανεπιστημίου και της Σχολής Χορού, αισθάνθηκα ομολογουμένως λίγο άσχημα όταν διάβασα το ποστ.
Μετά βέβαια ξύπνησα. Και θυμήθηκα κι' εγώ το δικό μας γόη- στο Γυμνάσιο ήταν. Σήμερα έχει σαπιοκοιλιά και είναι παντρεμένος με μια σαβούρα. Πλούσια μεν, αλλά σαβούρα.

1:07 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Λοιπόν, μετά από μια μικρή έρευνα έμαθα ότι, το πιο όμορφο κορίτσι του δημοτικού μου έχει παραμείνει κούκλα, έχει παντρευτεί, είναι δικήγόρος, έχει φράγκα και δείχνει πολύ ευτυχισμένη.
Δηλαδή χάλια! Που πας κοπέλα μου χωρίς 3 πιστωτικές, δόση αυτοκινήτου και σκατοδουλειά. Τι έχεις καταφέρει στη ζωή σου εσύ εεεε;

1:48 μ.μ.  
Blogger averel said...

noheathen ειναι δυσχρηστο, αλλα καταφερα να βαλω τα στοιχεια μου. Παρολα αυτα δεν βρηκα κανενα λαμογιο απο τα παλια. Αν και με οσους θελω, βρισκομαι. Μαλλον.

αταιριαστε, μου θυμιζει αμερικανικη ταινια η εξελιξη της.

lex παρακαλω :)

pascal, δεν τον χαλασε. Βεβαια εχει λεφτα, αλλα δεν τον χαλασε.

tomboy αστην στην αγνοια της την κοπελα

sourfou δεν το παιρνω πισω.

9:32 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Pou to anakalupses to site ithela na ksera! :-P

Anarwtiemai ti eikona tha sximatize kapoios pou tha epsaxne esena, emena ton parapanw, ton parakatw...ki i erwtisi nomizw einai tha theles na se psaksei kapoios ki an nai, poios?

11:56 μ.μ.  
Blogger AVRA said...

ουτε εγω θελω να τους θυμαμαι,
μου φερνουν θλιψη....μιλαω σοβαρα!

10:42 π.μ.  
Blogger wetex said...

emena den mou fernoun thlipsi alla gelia oi proin simathites....parola afta piga sto site....an kai ksero oti i perissoteres proin simmathitries einai pantremenes me paidia.....

3:45 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

ο γόης του δικού μας λυκείου έγινε στρατιωτικός, παντρεύτηκε, χώρισε και τώρα ξαναπαντρεύεται, όλα αυτά πριν τα 30 !

2:56 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"Καταταγείτε μας έλεγαν, ανακαταταγείτε μας έλεγαν..."
:^/

10:14 π.μ.  
Blogger Seven Film Gallery said...

ειναι η καταθλιψη μετα τις διακοπες. σε λιγο αρχιζουν οι συναυλιες και τα πρωτοβροχια. ο χρονος που θα περναει δεν θα ποναει τόσο, οσο το καλοκαίρι...θα δεις...

9:43 π.μ.  
Blogger NinaC said...

Μη με ψυχοπλακώνετε, οκ? Κι έχω και γενέθλια σε 15 μέρες... Άντε μπράβο!

1:24 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Το παρελθόν πρέπει μόνο όταν χρειάζεται να το κοιτάς και από λίγο μακριά μάλιστα. Είναι ένα θηρίο που κοιμάται. Δεν πρέπει να το ανησυχήσεις πολύ γιατί αν ξυπνήσει έχεις μπλέξει άσχημα.
Όλοι μας γινόμαστε κατά καιρούς αυτό που θέλαμε ή και δεν θέλαμε κάποτε. Έχουμε γίνει και ο Μεγάλος Μαλάκας ίσως τόσο μεγάλος όσο δεν είχαμε φανταστεί ποτέ. Όμως έχουμε γίνει και πιο παιδιά από ποτέ με τις κατάλληλες καταστάσεις-άτομα. Άρα το καλύτερο είναι να σκέφτεται και να μιλάει κανείς χωρίς επίθετα. Γιατί μόνο τα νεκρά ψάρια πάνε με το ρεύμα.

9:35 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home