Σάββατο, Ιουλίου 29, 2006

Τα παιδιά από το Ρότερνταμ. Surreal version.

Παλιότερα νόμιζα πως ο σουρεαλισμός είναι δύσκολη έννοια. Μέχρι να ανακαλύψω πως καιροφυλαχτεί εκεί που δεν το περιμένεις. Γιατί το να είσαι Έλληνας, να βρίσκεσαι κατακαλόκαιρο στο μουντό Ρόντερνταμ και να γουστάρεις, μπορεί να μην είναι σουρεάλ.
Το να είσαι τα παραπάνω και να κάνεις βόλτα στους δρόμους της Ολλανδίας με τον Αφγανό ταξίστα που έχει ερωτευτεί Ελληνίδα και σου βάζει από original cd «Τα παιδιά από την Πάτρα», full volume για να σε ευχαριστήσει δεν μπορεί να μην χωράει σε μια έννοια λεξικού ως καραμπινάτο παράδειγμα, παραβίασης του couloirs local.
Μα, «παιδιά από την Πάτρα»; Χαρντκορίλα.

YΓ. Κάπου στο κείμενο, υποθέτω πως έπρεπε να βάλω ένα θαυμαστικό, αλλά για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο τα απεχθάνομαι. Είμαι ρατσιστής με αυτό το σημείο στίξης.

8 Comments:

Blogger oistros said...

Έψαχνα να βρω που κολλάει. Κι εγώ που δεν είμαι ρατσίστρια θα το βαζα μάλλον στο τέλος κάθε μίας πρότασης από αυτές που βλέπω.
keep walking :-)

5:34 μ.μ.  
Blogger Rodia said...

couloirs local..???..

OYAOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

..κανονικά χρειαζόταν από ένα θαυμαστικό στο τέλος κάθε πρότασης νομίζω.. για τούτο, αναπλήρωσα την έλλειψη..

:-)

5:34 μ.μ.  
Blogger Rodia said...

Ε, oistros, πιάσε κόκκινο! μα τέτοιος συγχρονισμός πια..

5:36 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

χα! έχω μπει σε ταξί στη νέα υόρκη που έπαιζε ποντιακά και δεν ήταν έλληνας, αλλά φίλος έλληνα που γούσταρε τη μουσική
ωραία η ολλανδία;!

6:32 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Οποία σύμπτωσις!! και δεν εννοούσα ούτε καν αυτό πριν Ροδιά μου. Μόλις το ανακάλυψα!!!!! (Ας βάλω κι εγώ μερικά)

8:05 μ.μ.  
Blogger enteka said...

ki alla !!!!
(παιδιά απ' την πάτρα είναι αυτά)
averel τώρα έμαθα για το dribble affair, αλλάξα και το λινκ μου στο ποστ. καλή αρχή στο wordpress
:)

7:43 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Τουλάχιστον δεν είχε άποψη.
Εμάς ο κουβανός ταξιτζής ήθελε να μάθει γιατί δεν πήγε η ελλάδα στο mundial αφού πήρε το ευρωπαικό. Κάτσε και ξήγα εσύ μετά.

Υ.Γ.να κανεις παρέα με τον summertime που έχετε το ίδιο πρόβλημα με τα θαυμαστικά.
Ο Μotorboy εχει με τις 3 τελείες.
Απο complex βλέπω καλά το πάτε.

8:26 μ.μ.  
Blogger averel said...

oistros, rodia, enteka μια χαρά την έβγαλα και χωρίς τα απαίσια μικρά θαυμαστικά. Προτιμώ να γράφω τη λέξη, από το σύμβολο.

gelial, σε παραπέμπω στο προηγούμενο post. Καταπληκτικη.

tomboy, η φωτο σου με πληγωνει. Ξερεις, οι αλλοι ακουνε τουρμπινες και εγω οχι. Δεν πειραζει.

10:30 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home