Τετάρτη, Αυγούστου 24, 2005

Καλό χειμώνα, καλό χειμώνα, καλό χειμώνα






Έγραψα 506 λέξεις, εκ των οποίων οι 504 πέρασαν εντελώς αδιάφορες. Στο προηγούμενο post. Η τελευταία ευχή μου το «καλό χειμώνα» ήταν αυτό που σχολιάστηκε. Προφορικώς και γραπτώς. Μπορεί να λένε πως και η αρνητική διαφήμιση, είναι διαφήμιση, αλλά εγώ θέλω να εξηγήσω γιατί επιμένω να εύχομαι καλό χειμώνα. Και εξηγούμαι:
Οι διακοπές μου τελείωσαν.
Το ίδιο και η άδεια.
Ο καιρός δεν έχει χαλάσει ακόμα, αλλά θέλω να χαλάσει. Για τους παραπάνω λόγους.
Η μέρα μικραίνει.
Είμαι ρεαλιστής.
Και απαισιόδοξος.
Μου αρέσουν τα πουλόβερ.
Πιστεύω στην φυσική συνέχεια.
Απεχθάνομαι όσους θέλουν «να έχει πάντα καλοκαίρι».
Αρχίζει το πρωτάθλημα.
Θέλω να απολαύσω έναν ζεστό καφέ.
Ένα τζάκι βρε αδερφέ.
Έχω αυτοκίνητο και το μηχανάκι δεν το χρησιμοποιώ.
Βαρέθηκα τον ιδρώτα και τη ζέστη.
Στο αυτοκίνητο δεν έχω air condition.
Εχω όμως καλοριφέρ.
Μου αρέσει το κρυο.
Αυτά προς το παρόν.

10 Comments:

Blogger Phantasmak said...

Τι να πούμε και μεις που δεν πήραμε ιδέα από καλοκαίρι. Είχε λίγη ζεστούλα αλλά συνήθως ο καιρός γαμιότανε. Όχι όμως τόσο ώστε να βάλουμε ένα μακρύ τζάκετ. Αλλά και ζεστό καφέ έχω και τσάι και το βράδυ που βάζει ψύχρα δεν αποχωρίζομαι το πάπλωμα (δεν έχω και που να το βάλω αλλού).

Τώρα όσοι θέλουν πάντα καλοκαίρι ας πάνε να δουλέψουν στο γραφειάκι τους και να κάνουν πρότζεκτ με 40 βαθμούς και ήλιο ΟΛΟ το χρόνο να δούμε πόσο ωραία είναι!

2:00 π.μ.  
Blogger averel said...

Επισης όσοι θέλουν πάντα καλοκαίρι, μάλλον δεν έχουν πάει σε καμία χώρα που να έχει πάντα καλοκαίρι. Αυτα.

9:13 μ.μ.  
Blogger Rainman said...

Μου αρέσει πολύ η ευχή "Καλό χειμώνα" αλλά εκνευρίζομαι γιατί δεν πιάνει τόπο. Καλό χειμώνα σου λέει ο άλλος και έξω έχει 35 βαθμούς. Τι να σου πω, νομίζω ότι γεννηθήκαμε σε λάθος χώρα :-(

12:09 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αφου πιστευεις στη "φυσικη συνεχεια", ασε τον ρημαδοχειμωνα στην ησυχια του, σε 2-3 μηνες θα ερθει, προς το παρον ας ετοιμαστουμε για "καλο φθινοπωρο" με τα σταφυλακια του, τις ησυχες παραλιες, τις δροσουλες του, τις υποσχεσεις που θα δωσουμε -για πολλοστη φορα- στον εαυτο μας για αναδιοργανωση και που δε θα τηρησουμε ποτε, φυσικα.
Αμαν με την τζακο-πουλοβερο-χιονο-λαγνεια σας!! :-Ρ

9:48 π.μ.  
Blogger averel said...

Κοριτσα (sic) νομίζω πως είναι θέμα γονιδίων. Εγω μάλλον είμαι ψυχρός τύπος εξ' ου και η προτίμηση στον χειμώνα.
Rain καλή είναι και η Ελλάδα. loucretia έχεις δίκιο. Ξέχασα το φθινόπωρο με τα λεπτα πουλοβεράκια που μου αρεσουν εξίσου

12:53 μ.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

"Στο αυτοκίνητο δεν έχω air condition.
Εχω όμως καλοριφέρ."

Συνάδελφε, φαντάσου εμένα που χάλασε
και το καλοριφέρ στπ παλαιό PANTA και
βγάζει συνέχεια ζεστό αέρα!

Καλό χειμώνα λοιπόν,
έστω και λίγο πρόωρα.

3:31 μ.μ.  
Blogger violent unknown event said...

Επειδή διάβασα το προηγούμενο post:
καλό χειμώνα ;-)

6:12 μ.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Και μένα μου αρέσει ο χειμώνας γιατί πίνουμε κονιάκ και τσίπουρα (ο καθένας με τον πόνο του)

;-)

10:27 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.
» » »

1:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Excellent, love it! Calibre swiss watches Hiding red in rosacea

7:19 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home