Δευτέρα, Αυγούστου 29, 2005

Αγαπούλες μου, είμαι εδω...


Κάποιοι, κάποτε πήγαν να τα βάλουν μαζί του. Να τον βάλουν φυλακή. Δεν ήξεραν οτι είναι φτυσικός. Και φυσικά ο άνθρωπος είναι λεύτερος. Και καθαρός. Προσέξτε βλέμμα. Προσηλωμένος στο γήπεδο. Ντυμένος ελαφρά, λιτά με ανοιξιάτικο πουκαμισάκι, ανοιχτό όσο χρειάζεται για να φαίνεται η γκρίζα τρίχα. Το πούρο είναι κολλημένο με τσιμέντο στο στόμα του. Παραδίπλα, δεν διακρίνεται, είναι ένα νεροπότηρο με ουίσκι (δυο παγάκια αγαπούλα μου) σε πείσμα αυτου του φλώρου από πίσω που πίνει φραπεδιά.
Ο Μάκης Ψωμιάδης, αυτό το τσιμπούρι της ελληνικής κοινωνίας, ανθίσταται και αποδεικνύει πως όσο λαμόγιο και να είσαι (και να φαίνεσαι) αν θες παραμένεις ζωντανός. Για να είμαι ειλικρινής, από τα λαμόγια τύπου Λαλιώτη, προτιμώ τον Μάκαρο. Είναι πιο ευθύς. Και προσφέρει και γέλιο. Αγαπούλες μου...

8 Comments:

Blogger Old Boy said...

Ο αγώνας του Μάκη ενάντια στην φυματίωση είναι φωτεινό παράδειγμα για όλους μας.

6:09 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

Ιστορίες αγάπης και μίσους...

7:26 μ.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

Εμένα μου έχει λείψει ο Σαλιαρέλης. :(
Αργύρη πάρε την Πρόο!!!!!!!!!

8:38 μ.μ.  
Blogger averel said...

Πραγματι προτεινω αγαλμα, προτομη και εκδοση της βιογραφίας του (την οποια ευχαριστως αναλαμβανα).
Ο Σαλιαρελης ειναι ξεπερασμενος, μετα την νεα γενια παραγοντων (Γιδάκος, Κουλίζος) ξέρεις εσυ από τον Προο...

6:36 μ.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

Βάλε και λίγο Γιδάκο και αρκετό Πιρούνια (βλ. Εθνικός-Μάνη) και δένει το γλυκό!

8:56 μ.μ.  
Blogger averel said...

Τωρα που ειπες Εθνικό, τον Τσιαμάκη τον θυμάσαι;

9:52 μ.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

Ευτυχώς οι καιροί τους ξεπερνούν.

Το μόνο που τους θυμίζει είναι κάποιοι οπαδοί-μπράβοι-επαγγελματίες.

Ασε φίλε averel, μου θυμίζεις πράγματα που θέλω να ξεχάσω. Ιδίως όταν πρόκειται για την "δική μου" ομάδα (γαύρος γαρ).
Ελπίζω να τους ξαναδούμε όλους μαζί, παλιούς και νέους-ενεργούς (δυστυχώς) στο μουσείο παλαιοντολογίας.

10:18 μ.μ.  
Blogger CD said...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΧΑΧΑΧΑ...

7:39 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home