Δευτέρα, Οκτωβρίου 10, 2005

Zise ton mitho soy sthn Ellada re xanthe


Θα ήθελα να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια (τα χρήματα τα έχω δώσει ήδη . Το ίδιο και εσείς) σε αυτό το λαμπρό μυαλό του υπουργείου Τουρισμού, που σκέφτηκε το εξής: Στον αγώνα της Εθνικής Ελλάδας στη Δανία, να πληρώσει το ελληνικό κράτος τη διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού. Με ποιόν τρόπο; Όχι με την παρουσία της γυμνής Ελενας Παπαρίζου. Όχι με μια μεστή ομιλία του ατσαλάκωτου Δημήτρη Αβραμόπουλου. Οχι με τον καλλίφωνο Σάκη Ρουβά, ούτε καν τον γοητευτικό Γιώργο Καραγκούνη. Απλά, με μια διαφήμιση. Στα ελληνικά. Με το σαφές σύνθημα «Ζήσε τον μύθο σου στην Ελλάδα». Στα ελληνικά. Δηλαδή, το target group ήμουν εγώ που έβλεπα το παιχνίδι από τον Χολαργό; Εγώ τον μύθο τον ζω ήδη. Η μήπως ο στόχος ήταν οι Έλληνες μετανάστες; Νομίζω πως ο αρχικός σκοπός ήταν να μάθουν για τον μύθο οι ξανθοί κάτοικοι της Δανίας. Οι οποίοι απ’ όσο ξέρω, δεν σκαμπάζουν πολλά από τα ελληνικά. Ε; Οι καλές προθέσεις υπήρχαν, λίγο στην εκτέλεση μας τα χάλασε το υπουργείο. Δεν πειράζει. Την επόμενη φορά. Με τα δικά μας λεφτά...

5 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Google launches RSS reader
Google has unveiled a beta of its Google Reader, a web-based RSS reader, to the search engine's registered users.
Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!
I have a create site. It pretty much covers create related stuff.
Come and check it out if you get time :-)

7:09 μ.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

Anonymous, λιβ γιορ μυθ ιν γκρικ ρε και συ, κορόϊδο!

Λοιπόν, averel θα αντιλαμβάνεσαι πως δεν τους νοιάζει τί θα διαβάσει ο συμπαθής βίκινγκ, αλλά τι θα διαβάσεις εσύ απο την τηλεόραση. Όχι για κάποιον λόγο ουσιαστικό, μα για να το δεί η θεία μου που ψηφισε -λέμε τώρα-τον κάθε παπάρα υπουργό πολιτισμού και να νιώσει το έργο του. Αηδίες πράγματα.

Επίσης κάνεις ένα λάθος. Το target group δεν είσαι ρε μάγκα εσύ στο Χολαργό...




...είμαι εγώ στην κοκκινιά
ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΑΚΟΜΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!

:)

10:13 μ.μ.  
Blogger averel said...

Φιλε, Καλτσόβρακο (περιεργο ακούγεται αυτό...) εχεις δικιο για την λαμογια. Οσο για την κοινωνικοπολιτική ανάλυση Χολαργού - Κοκκινιάς δεν θα συμφωνησω. Και εμεις ταλαιπωροι ειμαστε...

1:08 μ.μ.  
Blogger Ο Φοβερός said...

χα χα χα!
ΆΠΑΙΧΤΟ!

3:34 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Keep up the good work » » »

7:10 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home