Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 08, 2005

Μου τη σπάνε...



Η Κατερίνα Γιουλάκη
Η ερώτηση «τι σκέφτεσαι;»
Ο Ζάχος Χατζηφωτίου
Η ελληνική μαγκιά
Ο εθνικισμός
Ο συντηρητισμός
Οι μπάτσοι με μικρό τσουτσούνι και μεγάλο τσαμπουκά
Ο Παναθηναϊκος
Η ηθικολογία και η εκκλησία
Οι δημόσιες υπηρεσίες
Τα λεωφορεία
Ο όχλος
Οι πωλητές όταν απλά θέλω να κοιτάξω και με ρωτούν «τι θέλετε»
Η προσποιητή ευγένεια
Η υπερβολική ευγένεια
Η αγένεια
Ο φραπές ως λόγος ύπαρξης
Να με ξυπνάνε πρωί
Να κάθονται αριστερά στις κυλιόμενες σκάλες
Οι παρωπίδες
Οι κόντρες χωρίς λόγο
Η δυσκοιλιότητα
Οσοι «κληρονομούν» επαγγέλματα
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Οι αξύριστες μασχάλες (στις γυναίκες)
Οι υπερβολικά ξυρισμένοι άντρες
Η αισχροκέρδεια
Η Ελντα Πανοπούλου
Η «λαϊκή» μουσική δικτατορία
Αυτοί που γκρινιάζουν όλη την ώρα
Εγώ...

12 Comments:

Blogger averel said...

Α, μου τη σπανε και αυτοι οι μαλακες με τα spam

10:26 μ.μ.  
Blogger Phantasmak said...

χιχιχιχιχιχι

12:02 π.μ.  
Blogger CD said...

μουαχαχα

1:04 π.μ.  
Blogger averel said...

Mois? Γαμημενος? Μου την σπανε και ο κοντρες χωρις λογο οπως εγραψα. Δεν θα το κανουμε ροντεο το blog για να παρεις χτυπηματα. Σε αγνοω και εσενα και τον φραπε σου.

12:36 μ.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Αμάν γκρίνια πια...

(κι εμένα μου τη σπάει να κάθονται αριστερά στις κυλιόμενες)

1:14 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Αν θες να το παίζεις γαλλομαθής, γράφε το "mois" χωρίς "s", όπως δηλαδή είναι το σωστό. Και πάλι τα φιλιά μου!

1:44 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Επίσης, βρίσκω το συμπέρασμά σου "Δε θα το κανουμε ροντεο το blog για να παρεις χτυπηματα" λίγο άκυρο, αφού ο Siesta το πιθανότερο είναι να νομίζει πως όταν αναφέρεσαι σε χτυπήματα μιλάς για νέα τεχνική του κικ-μπόξινγκ...

1:47 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όπως βλέπω ο ελληνικός τσαμπουκάς καλά κρατεί. Η κατοχυρωμένη (στους Έλληνες) πατέντα στο είδος καφέ :Φράπα! για άλλη μια φορά μας έβαλε σε μπελάδες. Μήπως ήρθε η ώρα να τον ελαττώσουμε ή ακόμα καλύτερα να τον κόψουμε εντελώς αφού τα νεύρα μας δεν πάνε και τόσο καλά?(όπως βλέπω σε λίγο θα μονομαχούμε διαδυκτιακα με mouse και θα πετάμε CD αλά Νιντζα). Αν θέλετε πάντως να κατηγορήσετε τον Αverel εγώ είμαι εδώ. Ως σύγχρονος Ιούδας σας λέω το εξής : Σε επαγγελματικό ταξίδι (εκτός συνόρων) διοργάνωσε ημερίδα ανταλλαγής πολιτιστικών στοιχείων σε τοπικό καφενέ!! Βέβαια το θέμα δεν ήταν άλλο από την μεταλαμπάδευση της σύγχρονης πολιτιστικής μας κουλτούρας. Ένα σεικερ χρειάστηκε με λίγο νερό, καφέ και ζάχαρη. Όταν το καλαμάκι διαπέρασε τον παχύρρευστο αφρό του ποτηριού και τα παγάκια τραγουδούσαν αγγλοφερμένους ήχους στο ιερό πρώτο ανακάτεμα, το χειροκρότημα ήταν θερμό!! «Για ακόμα ένα λαό πήραν χρώμα τα καυτά καλοκαιρινά απογεύματα» σκέφτηκε ο Averel και πλησίασε τα παχιά του χείλη στο καλαμάκι του ποτηριού του. « ποιος Ικτίνος και ποιος Καλλικράτης ρε μαλακές!!!! Πιείτε φράπα να μάθετε τι είναι Ελλάδα!!!» συνέχισαν οι παρανοϊκές ζυμώσεις του μυαλού του……….
Ψέματα?

5:06 μ.μ.  
Blogger beep beep said...

O Zαχος Χατζηφωτιου γιατι?(ειμαι περιεργη)
Σιγουρα η φαση ειμαι ο μονος ζωντανος 'bon-viveur' Aθηναιος/ γραφω το ιδιο αρθρο 100 φορες για τις λαμπερες κυριες που ζουσαν στο Κολωνακι του '50 ( και τωρα θροιζουν στον ανεμο) ειναι γραφικη .

Αλλα μαλλον μια γλυκια λυπηση μου ξυπναει αυτο.

9:18 μ.μ.  
Blogger averel said...

Φιλε ΑλΚατσινο ειναι αληθεια πως έδωσα τα φωτα του φραπε στο εξωτερικο και δεν ειμαι περηφανος γι' αυτο.
Lefty εχεις γουστο. Ελπιζω να μη σου τη σπαω εγω.
Beep θα κανω νεο post στο μελλον για το μισος μου για τον κυριο Ζαχο
. Δεν ειναι τοσο αθωος οσο φαινεται.

7:53 μ.μ.  
Blogger The Bet Machine said...

Πάνω απ΄όλα μου τη σπάει το γεγονός ότι αν και είναι αδύνατο να πιάσεις έστω ένα 'Χ' στο Στοίχημα, οποιονδήποτε ξεφτιλισμένο άσσο του 1,35 και να παίξεις, τελικά θα .. έρθει Χ !

11:06 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Excellent, love it! Of wellbutrin

10:29 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home