Τρίτη, Σεπτεμβρίου 19, 2006

Φαδερ Ημων


Πάντα μου άρεσε να διαβάζω πίσω από τις λέξεις. Ειδικά στις εφημερίδες. Για παράδειγμα, κάπου, πρόσφατα, ανερυθρίαστα και χωρίς αιδώ διάβασα πως ορισμένες μητροπόλεις ΑΕ, διαμαρτύρονται στη Βουλή για τις περιορισμένες εμφανίσεις τους στη τηλεόραση και την μεροληπτική προβολή ορισμένων άλλων.
Προσπερνώντας την εγκεφαλική θλάση που δημιουργούν κάτι τέτοιες προσπάθειες θρησκευτικού marketing, κάγχασα δυνατά, βραχνά και σατανικά.
Και αυτό γιατί θυμήθηκα ένα βιβλίο που διάβασα πρόσφατα. Είναι πολύ απλό. Ο Θεός, έχει να αντιμετωπίσει την πανγαλαξιακή αναξιοπιστία ορισμένων μαραγκών που φτιάχνουν το νέο του σύμπαν, όταν συνειδητοποιεί πως στη Γη τα πράγματα έχουν ξεφύγει. Άργησε. Κοιτάει γύρω του, βλέπει τον Jesus, ντυμένο με χλαμύδα και ένα ταπεινό – και μάλλον μαϊμού – rolex και δίπλα του τον ετεροθαλή αδερφό του, τον Τζες. Ο Τζες είναι μια τυπάρα που τυγχάνει να είναι στιλιστικά κατάλληλος για μια λαμπρή Δευτέρα παρουσία. Εχει όλα τα φόντα για μια μεγάλη καριέρα ως Σωτήρας. Είναι πάνσοφος, πανάγαθος, πανέμορφος και πανσπάταλος. Και επειδή είναι γνωστό πως με το σταυρό στο χέρι δεν καταφέρνεις τίποτα στις μέρες μας, αν δεν είναι Cartier και επίχρυσος, ο Τζες μαζεύει γύρω του 11 μοντέλα + 1 μακιγιέρ για Αποστόλους και η trendy holy αντεπίθεση ξεκινά.
Ο συγγραφέας Μάνος Βουράκης, αν έχει θρήσκους γονείς τους μπέρδεψε. Από τη μια χαρά για το βιβλίο που έβγαλε ο γιόκας του και από την άλλη όνειδος για την επαναλαμβανόμενη διασκεδαστική σαρκαστική βλασφημία του βιβλίου του. Αν και θα ήθελε να είναι ο Έλληνας, Τομ Ρόμπινς περισσότερο απ’ ότι πρέπει, το βιβλίο αξίζει. Εκτός και αν είστε groupies του Χριστοδουλου, οπότε ψάξτε το Χ πάνω δεξιά στην οθόνη σας και o Θεός μαζί Σας τεκνά μου.
Και επειδή με έχει πιάσει μια φθινοπωρινή μελαγχολία που ξεπερνιέται μόνο με 3 εκατομμύρια ευρώ, ναρκωτικά, σεξ, αλκόολ και βιβλία, ας μιλήσω για την πραγματικότητα μου. Τα βιβλία. Θέλω λοιπόν, απ’ αυτό το βήμα, να καταγγείλω τις εκδόσεις Οξύ που αντί να μεταφράσουν κανένα βιβλίο του μαγκιόρου Ελληνοαμερικάνου George Pelecanos, που γράφει αστυνομικές ιστορίες για αντροπαρέες στην Ουάσιγκτον (εχουν μεταφραστει μονο 4 απο τα 11 βιβλια του), κάθονται και βουτιούνται στον βούρκο του εναλλακτικού pulp-trash-underground-metacool και δίνουν φράγκα για να εκδώσουν αυτό.
Ναι, είναι αυτός που φοβάστε που έχει εναν σκύλο gay. Εκτός και αν είστε groupie και αυτού, οπότε ξέρετε την διαδικασία πάνω δεξιά και τώρα, πραγματικά, ο God και οι γιοι του, μαζί σας και να θυμαστε πως όπως λεει και ο cool Τζες, οταν θελετε κατι πολυ, το συμπαν κανει την παπια.

27 Comments:

Blogger enteka said...

interesting...
[εμένα μ' άρεσε μια διαμαρτυρία στο Βόλο την ώρα που μιλούσε ο χριστόδουλος - η τοπική Μητρόπολη ΑΕ δίνει μια έκταση για να γίνουν ξενοδοχεία. πόσο χρήμα ακόμη χρειάζονται;;]

3:38 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Αve Averel!

Απ'το οξύ στο οξυζενέ, διαβαζω..
Δε λέω, είναι κι αυτό μια πρόοδος.

Προκόβουμε καταπληκτικά..

Χαίρομαι πολύ που σε ξαναβρίσκω "εδω τριγύρω"
:)

3:47 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

George fuckin Pelecanos dude.

Pete fuckin Carras Rocks.

Skata kai Vdela sto Niko Karvela.

Skata kai Peos stous florous tou Okseos.

4:14 μ.μ.  
Blogger Xilaren said...

hahaha!!!

σε βρίσκω πολύ σωστό σε όλα!!!

4:45 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το βιβλίο κορυφή!

Ελπίζω αυτό του «Οξύ» να μας κάνουν πλάκα, ε;
Πες μου ότι είναι πλάκα :(

4:50 μ.μ.  
Blogger averel said...

11 μεχρι να φτασουν στον ουρανο μαλλον

σκιες: απο το οξυ, στο οξυζενε δυστυχως. Εδω τριγυρω.

mcfly και ο Νικ Καρας γαμει. Ο Πελεκανος εχει εξελιχθει σε μεγαλη συμπαθεια και πολυ χαιρομαι που τον αποθεωνεις. Επρεπε να το περιμενω.

χιλαρεν thnx

confused, μη μπερδευες. ΔΕν ειναι καθολου πλακα...

7:06 μ.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!

λοιπόν, αυτό το από το οξύ στο οξυζενέ είναι από τα καλύτερα που έχω διαβάσει εδώ και καιρό! εύγε !

και το οξυζενέ όχι μόνο έχει προ πολλου περάσει τη ρίζα και έχει προσχωρήσει στον φλοιό του εγκεφάλου...

George Pelecanos rocks!!

δεν είναι τυχαίο που το The Wire, η καλύτερη αστυνομική σειρά, είναι σε δικό του σενάριο (πολλά επεισόδια) και στον τρίτο της κύκλο είναι και παραγωγός.
Τα επεισόδια που έχει γράψει κάνουν μπαμ ότι είναι δικά του.

Λυπάμαι για το οξύ. Από αλλού ξεκίνησε και αλλού η ζωή το πήγε....(ή μήπως δεν ήταν η ζωή αλλά οι εκδότες του;)

8:26 μ.μ.  
Blogger Mantalena Parianos said...

Άβερελ, θέε μου,
συχώρα με, αλλά τώρα το είδα΄το καρβελοlink σου και ήρθα να στο πω ότι έβαλα κι εγώ (μετά από σένα) link στο κατάπτυστο αυτό οnline καρβελο-πωλητήριο.
Ήθελα απλώς να το ξέρεις , για να μη με περάσεις για φωτοτυπικό - ένα απλό γκομενάκι είμαι που δεν προλαβαίνει να διαβάζει όλα τα posts.
:)

8:43 μ.μ.  
Blogger averel said...

μαρκησια, σε σεβομαι ακομα περισσοτερο μετα την ενδελεχη γνωση του Πελεκανος. Οχι η ζωη, τα φραγκα της ζωης.

μανταλενα θεα μου και πριν να το εβαλες και μετα, δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα. Δεν ειμαι κανενας μπλογκολιθος να ανταγωνιζεται . Και εγω, ενα γκομενακι(sic) ειμαι που κανει την πλακα του.

9:04 μ.μ.  
Blogger Mantalena Parianos said...

ψιτ (sic)

ο χαρακτηρισμός "θα ήθελε να είναι ο έλληνας Τομ Ρόμπινς" είναι δικός σου;
Θα μου αρέσει δηλαδή το book του;
Γιατί του Ρόμπινς είμαι μεγάλη fan, σε αντίθεση με τον Πελεκάνο που μάλλον τον βαριέμαι.
:)

9:33 μ.μ.  
Blogger averel said...

Ναι, δικός μου είναι, ποιανού να είναι; Εννοώ πως το παρακάνει στις περιγραφες λιγο. Νομιζω δηλαδη. Και εμενα μου αρεσει ο Ρομπινς, αλλα όχι σε όλα του τα βιβλια. Λατρευω «Αρωμα Ονειρου» και «Τρυποκαρυδο», αλλα καποια αλλα (πχ Αμαντα) με κουρασαν. Αυτό εννοω.

9:43 μ.μ.  
Blogger Αταίριαστος said...

To Φάδερ Ημών θα το αποκτήσω σύντομα. Όσο για τον Καρβέλα, γιατί να μας παραξενεύει που εξέδωσε ποιητική συλλογή; Έχει γράψει και όπερα αν ενθυμείστε που δεν πήρε και άσχημες κριτικές.

11:34 μ.μ.  
Blogger Erwtas Stomaxhs said...

o! mai gkot!!!
jes bless

1:59 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

O Αrtois είχε την υπομονή να ξεφυλλισει το βιβλιο και να παραθέσει σε ενα του σχολιο τα παρακάτω:

[...]
Kαι για να μην αγωνιάτε, ιδού ένα εξαιρετικό δείγμα καρβελοποίησης:

Πες το αφέλεια, πες το θυσία
πες το δακρύβρεχτο σενάριο σε ινδική ταινία
Ήσουν πιστεύω μου, ήσουν θρησκεία
και εγώ σε πίστεψα σε αγάπησα όσο καμία.

Μα ήταν θεέ μου
Ψεύτικα τα δάκρυά σου
ψεύτικα και τα φιλιά σου
ψεύτικα τα σ' αγαπώ σου
όλα ήταν ψεύτικα, ψεύτικα, ψεύτικα...

Πες με παράλογη, πες με αστεία
πες μου τι θέλεις πια για μένανε δεν έχει σημασία
Ήσουν πιστεύω μου, ήσουν θρησκεία
και εγώ σε πίστεψα σε λάτρεψα όσο καμία.


Και διερωτώμαι, το Οξύ εδωσε χρήματα για να εκδοθουν σε βιβλιο οι στίχοι των τραγουδιών του Καρβέλα;;

11:31 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

11:33 μ.μ.  
Blogger 30nothing said...

Thanks, μου το έχουν στείλει εδώ και μήνες στο γραφείο και δεν έχω μπει στον κόπο να το διαβάσω. Αφού το προτίνεις θα το κάνω.
Αυτό με τους γονείς του, ήταν τέλειο.
Ήθελα να σου πω κι εγώ για το the wire αλλά με πρόλαβε η Μαρκησία.

11:41 π.μ.  
Blogger loretta said...

averel said...
μαρκησια, σε σεβομαι ακομα περισσοτερο μετα την ενδελεχη γνωση του Πελεκανος. Οχι η ζωη, τα φραγκα της ζωης.

μανταλενα θεα μου και πριν να το εβαλες και μετα, δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα. Δεν ειμαι κανενας μπλογκολιθος να ανταγωνιζεται . Και εγω, ενα γκομενακι(sic) ειμαι που κανει την πλακα του.

9:04 μμ


Mantalena Parianos said...
ψιτ (sic)

ο χαρακτηρισμός "θα ήθελε να είναι ο έλληνας Τομ Ρόμπινς" είναι δικός σου;
Θα μου αρέσει δηλαδή το book του;
Γιατί του Ρόμπινς είμαι μεγάλη fan, σε αντίθεση με τον Πελεκάνο που μάλλον τον βαριέμαι.
:)

9:33 μμ


Λοιπόν θέλω να μου εξηγήσετε τι είναι αυτό το [sic]. Νιώθω σαν το Τζόι που δεν ήξερε τι είναι η χειρονομία με τα εισαγωγικά στον αέρα. Μέχρι και στο yahoo questions to έβαλα.

(Ελπίζω να ξέρετε τι σημαίνει και να μη σας ξεμπροστιάσω :P)

9:42 π.μ.  
Blogger averel said...

ε οχι και να με ξεμπροστιασεις (προχθες το εψαχνα) http://en.wikipedia.org/wiki/Sic

10:25 π.μ.  
Blogger Άβατον said...

Δεν ξέρω τι πρέπει να πω.
Να είσαι καλά που μας άνοιξες τα μάτια ή να είναι καλά ο Καρβέλας που μας τα βούλωσε?!
Θα μου πάρει χρόνο να συνέλθω από αυτό το σοκ. Και όχι τίποτα άλλο αλλά τους είχα και σε εκτίμηση τους τύπους από το Οξύ. Μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσω λείαν συντόμως...

10:34 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τουλάχιστον δεν είναι μαλάκας σαν εσάς ο άνθρωπος... Όταν την βαρεθείτε την μαλακία να μας το πείτε να την αρχίσουμε εμείς.

9:59 π.μ.  
Blogger Dark_Maiden said...

Αν είναι δυνατόν, ο Καρβέλας ..εκδίδεται!!
;-)

2:00 μ.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

«Αναιδέστατοι συνειρμοί,/ με σηκωμένους γιακάδες/ και φθαρμένα στους αγκώνες/ πέτσινα μαύρα μπουφάν,/ σε αρπάζουν πισωκάβαλα με κράνη και μπότες/ της Βέρμαχτ...» (Νίκος Καρβέλας, «Μέγιστο φως»)


...Ρε μαλακες[sic], αυτος γραφει καλα!
%)

3:52 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

averel: Κριτική του κώλου με ύφος αρχιδιού.-

1:28 π.μ.  
Blogger averel said...

γαμω. απεκτησα ανωνυμους υβριστες. Ευχαριστω παιδια, με κανετε και νιωθω καλυτερα. Συνεχιστε να βριζετε εναν τυπο με το ονομα averel. χαχ.

10:19 π.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

ti egine re sy averel, girises apo tin ek8esi vivliou tis frankfourtis na mas grapseis kana reviw gia kana vivlio?
to diavasame to father imwn, 8a vgei kai tainia sto sinema opou'na nai, ande.

11:30 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

να ρωτησω κατι ρε παιδες?τον καρβελα τον κρινετε για το βιβλιο του(που σιγουρα δεν το διαβασατε)η για τα τραγουδια που εχει γραψει?Αν σας το δινανε να το διαβασετε,χωρις να ξερετε οτι ειναι του καρβελα,αλλη θα ηταν η αποψη σας,ειμαι σιγουρος...

12:56 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

από που μπορώ να αγοράσω το βιβλίο?μιλάω για Θεσσαλονίκη

1:03 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home