Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006

Show φακ γιου anyway

Chez moi
Μια εβδομάδα πριν.




Είμαι λευκός, αλλά έχω βαφτεί μαύρος σαν τον Βουτσά σε εκείνη την ταινία. Ετοιμάζομαι να χειροτονηθώ πρόεδρος των Μαύρων Πανθήρων και οι σύντροφοι μου με υποδέχονται με ένα τελετουργικό μπουγέλωμα. Αποκαλύπτομαι, η μπογιά στάζει σαν το νερό στο ντους και μου ζητάνε να δω τον Μεγάλο Αρχηγό- Μάγιστρο, αρκετά εκνευρισμένοι. Μπαίνω σε ένα δωμάτιο γεμάτο χαλιά και χάλια και βλέπω τη Δέσποινα Μοιραράκη να με κοιτάει σαν σκουλήκι καθώς ακούγονται κουδούνια. Δίπλα της είναι ο Αυτιάς, γεμάτος αυτισμό, και κάτι μου λεει για την ορθόδοξη θρησκεία με ύφος Μητροπολίτη. Ένα κουδούνι χτυπάει. Με αναγκάζουν να δω τηλεόραση και παρακολουθώ ατάραχος την ανώμαλη οικογένεια Μικρούτσικου, που η πιθανότατα να είναι οι Αντίχριστοι με απασχολεί εδώ και καιρό, να χαμογελάει. Σατανικά. Το κουδούνι ξαναχτυπά. Η Δέσποινα Μοιραράκη με πλησιάζει , εγώ ιδρώνω, αυτή με πλησιάζει, εγώ τρέμω καθώς η μπογιά στάζει από πάνω μου και λερώνει ένα ψυχεδελικό χαλί και το κουδούνι με ξυπνάει επιτέλους.

Ο συνδυασμός τηγανιτών φαγητών, ανεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και παρακολούθησης τηλεόρασης κάνει κακό στα όνειρα και τα μετατρέπει σε εφιάλτες. Ευτυχώς ξέφυγα. Ευτυχώς;
Στην πόρτα είναι ένας ψηλός, τύπος που συστήνεται σαν Δημότης , υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος και γιατρός. Με κοιτάει στα μάτια, εγώ φοβάμαι και στυλώνω το βλέμμα μου στο πουκάμισο του που έχει ραμμένα τα αρχικά του προφανώς.
Προσπαθώ να του εξηγήσω πως δεν εμπιστεύομαι έναν άνθρωπο που δίνει τόσο ματαιόδοξα εντολή να φτιάξουν πουκάμισο με τα αρχικά του πάνω, αλλά αδυνατώ. Μου λεει για την οικογένεια του, για τις σπουδές του, για το μέλλον της περιοχής μας και για το εκλογικό μου δικαίωμα. Του λεω να περιμένει και μπαίνω στην κουζίνα. Ανοίγω το ψυγείο, μια σάπια μυρωδιά προσπαθεί μάταια να με λυγίσει, αντιστέκομαι και ψάχνω γι’ αυτό που αναζητώ. Δεν υπάρχει. Τον βλέπω στο σπίτι μου να χαμογελάει σαν υποψήφιος που είναι και ενώ σκέφτομαι πως σπούδαζε 10 χρόνια για να καταλήξει να παρακαλάει εμένα, τον διώχνω και καταστρώνω το πρόγραμμα μου για την υπόλοιπη μέρα.
Θα πάω super-market, αποφεύγοντας τους κρατήρες στους δρόμους, που αμέλησε να φτιάξει ο γιατρός και η παρέα του, θα αγνοήσω συμπολίτες μου που όχι μόνο ανέχονται, αλλά επικροτούν ανθρώπους χαμηλής αισθητικής και πολιτικής ποιότητας, θα ψωνίσω τεράστιες ποσότητες γιαουρτιού μέτριας ποιότητας, για να αντιμετωπίσω μελλοντικούς υποψήφιους που θα εμφανιστούν στο (warning γελοίας λέξης) τσαρδί μου , θα δουλέψω σκληρά και έπειτα θα προσπαθήσω να ονειρευτώ κάτι καλύτερο από την εκλογική και τηλεοπτική πραγματικότητα της Ελλάδας. Πιθανότατα την κόλαση.

19 Comments:

Blogger 30nothing said...

mind not averel, αμέσως μόλις κλείσεις το (τηλεοπτικό) παράθυρο θα φύγει και αυτός ο κύριος από την πόρτα. Μακάρι όλοι οι εφιάλτες μας να έφευγαν τόσο εύκολα...

3:52 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όλα καλά, αλλά το γιαούρτι το βαρύ, το σωστό, το πρόστυχο, πρέπει να έχει λήξει τουλάχιστον μία εβδομάδα προ ρίψεως!

Μαζί σου όμως!

4:31 μ.μ.  
Blogger enteka said...

!!!
:)

4:32 μ.μ.  
Blogger averel said...

allimiamera εδω σου λεω, ερχονται σπιτι μου. Ειναι παντου.

mpampakis. εχω την εντυπωση οτι μολις μπουν στο ψυγειο μου (οχι δεν ειναι smeg allimiamera) θα ληξουν.

11 :)

4:57 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Ηταν ένας μπλογκερ, ο Τσεου Λαου
σε κάθε ποστ του φώναζε "τσουλάω!"
και κάθε που του φωνάζαν "Στα!"
κείνος αποκρινόταν "Χα!
Τσουλάω, τσουλάω, τσουλάω και δε βουλάω"

Με άλλα λόγια: όπως το 'πε ο 11

5:07 μ.μ.  
Blogger Άβατον said...

άψογο σε βρίσκω...

8:28 μ.μ.  
Blogger Lex_Luthor06 said...

Ομορφο ποστ.
Νομίζω πως πρέπει να ανασηκώνουμε τον παράμεσο ολο και συχνοτερα. Να δειχνουμε μερικά χαμογελαστα κωλοδάχτυλα.

Να πα να γαμηθουνε ολοι τους.

(Στις επομενες εκλογες να οργανωθουμε. Να τυπώσουμε κωλοδάχτυλα σε Α4 και να τα μοιραζουμε στις γιαγιαδες. Να κανουμε αγωνα)

9:41 π.μ.  
Blogger mc said...

Μεγάλη σαπίλα... και οι εφιάλτες θα φύγουν αν πιστέψουμε ότι το θέλουμε, allimiamera..

12:19 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

υπομονή. αν δεν βγήκε από την προηγούμενη, μέχρι την επομενη κυριακή θα έχεις ησυχάσει. για τέσσερα χρόνια τουλάχιστον!

4:56 μ.μ.  
Blogger Dark_Morpheus said...

Πρόσεξε μην πάθεις καμιά τενοντίτιδα από την πολλή δουλειά ;)

Όσο για την κόλαση, σίγουρα είναι καλύτερη από αυτό που ζούμε εδώ πάνω...

5:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

μπορεί να είναι συλλογικό κακό όνειρο βρε.....λέμε τώρα καμιά μαλακία να περνάει η ώρα.....;)
είσαι σε καλό δρόμο όμως.....

9:36 μ.μ.  
Blogger averel said...

skies ?
αβατον, τα παραλες
lex δεν ειναι θεμα οργανωσης. Και να οργανωθουμε, λιγοι θα ειμαστε. Η πλειοψηφια θα μας συνθλιψει κατω απο την αναμφιβολα εμετικη αισθητικη της.
ampot τρελη σαπιλα
gelial αν θελει ας κοπιασει. Ειμαι ετοιμος, εφοδιασμενος.
dark υπερβολικο σε βρισκω
special k μαλακιες λεμε, αλλα δεν περναει η ωρα.

11:23 μ.μ.  
Blogger NinaC said...

Kαλά, η πρώτη παράγραφος, ταινία τρόμου, λέμε... Μοιραράκη ΚΑΙ Αυτιάς μαζί?????

Άλλο κακό να μη σ' εύρει, παλληκάρι μου!!!

;p

11:54 μ.μ.  
Blogger The Motorcycle boy said...

Το warning γελοίας λέξης με αποτελείωσε. Μου 'λειψες ρε μαλάκα.

9:12 μ.μ.  
Blogger The Motorcycle boy said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

9:12 μ.μ.  
Blogger averel said...

cd ευχαριστω πολυ, το ιδιο ευχομαι και σε εσας

respect για την κολαση μιλαω

motorcycle boy να 'σαι καλα, να τα πουμε ρε.

8:33 μ.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Ρε γαμωτο, μου λειπει το εξωφυλλο του Φαδερ Ημων φατσα-καρτα οταν μπαινω στη σελιδα. Το ειχα αγαπησει (ή μηπως ηταν η συνηθεια?)

Κατα τ'αλλα οπως τα λες, ερεβος, σκοτος και γιαουρτια.

12:18 μ.μ.  
Blogger missmurple said...

ΒΑΛΤΟΣ

Αυτός ο βάλτος στέκει
Πάνω από τους χρυσούς κίονες
των ναών μας
Είμαστε οι ηττημένοι υπεράνθρωποι
Μας κατατρόπωσε
ένα ξεδοντιάρικο κουνούπι

Α.Γ.


τα σέβη μου averel...

2:33 μ.μ.  
Blogger wetex said...

les, Ο συνδυασμός τηγανιτών φαγητών κάνει κακό στα όνειρα και τα μετατρέπει σε εφιάλτες.

toulaxiston den kani pia kako sti siloueta.
The Atkins diet controversially banned carbs such as bread, pasta, rice, kai tiganita of course. but now carbs kai ta tiganita are back with a vengeance.....sinexise

5:59 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home